تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
کد خبر : 39772

جان کربی: به دنبال ارائه کمک‌های مالی بیشتر به اوکراین و اسرائیل هستیم

جان کربی: به دنبال ارائه کمک‌های مالی بیشتر به اوکراین و اسرائیل هستیم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جان کربی، هماهنگ‌کننده شورای ارتباطات راهبردی کاخ سفید روز چهارشنبه در سخنانی گفت: می‌دانیم که بسیاری از شما به ایجاد گذرگاه امن از غزه برای غیرنظامیان علاقه نشان داده‌اید. ما به طور فعال درخصوص این مسئله با شرکای‌ مصری و اسرائیلی در حال گفت‌وگو هستیم. وی مدعی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جان کربی، هماهنگ‌کننده شورای ارتباطات راهبردی کاخ سفید روز چهارشنبه در سخنانی گفت: می‌دانیم که بسیاری از شما به ایجاد گذرگاه امن از غزه برای غیرنظامیان علاقه نشان داده‌اید. ما به طور فعال درخصوص این مسئله با شرکای‌ مصری و اسرائیلی در حال گفت‌وگو هستیم.
وی مدعی شد: ما از ایجاد گذرگاهی امن برای غیرنظامیان حمایت می‌کنیم. غیرنظامیان نباید تقاص آنچه که حماس انجام داده را پس بدهند.
کربی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما به طور فعال با اعضای کنگره درخصوص ارائه منابع مالی به اوکراین و رژیم صهیونیستی گفت‌وگو می‌کنیم.
این مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد که 17 آمریکایی در حال حاضر اسیر حماس شده‌اند. وی در ادامه عنوان کرد که احتمال افزایش تعداد آمریکایی‌های اسیر شده وجود دارد.
کربی احتمال انجام عملیات نظامی برای آزاد کردن آمریکایی‌ها را رد نکرد اما گفت که هنوز برای تصمیم‌گیری زود است.
وی همچنین گفت: ما دقیقا نمی‌دانیم که این گروگان‌ها کجا هستند.
صبح شنبه حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد که وزارت بهداشت غزه در آخرین به‌روزرسانی خود از آمار قربانیان حملات جاری به نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و مجروحان این تجاوزات خبر داد.
از سوی دیگر، رسانه‌های عبری بامداد امروز اعلام کردند که تعداد کشته‌های صهیونیست‌ها از آغاز عملیات به ۱۲۰۰ نفر رسیده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.