تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
کد خبر : 33288

جابجایی پاجوش درخت خرما ممنوع است/سرخرطومی حنایی در کمین نخل ها

جابجایی پاجوش درخت خرما ممنوع است/سرخرطومی حنایی در کمین نخل ها

به گزارش خبرنگار مهر، احمد احمدپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران موفقیت در مبارزه و شناسایی سوسک سرخرطومی حنایی خرما را مرهون تلاش، هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و آموزشی کشاورزی دانست و افزود: در بحث سرخرطومی حنایی، آموزش برون منطقه‌ای را با هدف انتقال تجربیات کارشناسی دنبال می‌کنیم. وی در ادامه

به گزارش خبرنگار مهر، احمد احمدپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران موفقیت در مبارزه و شناسایی سوسک سرخرطومی حنایی خرما را مرهون تلاش، هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و آموزشی کشاورزی دانست و افزود: در بحث سرخرطومی حنایی، آموزش برون منطقه‌ای را با هدف انتقال تجربیات کارشناسی دنبال می‌کنیم.
وی در ادامه از ممنوعیت جابجایی هرگونه پاجوش درخت خرما در راستای مهار و مقابله با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد و گفت: توزیع نهادهای کشاورزی را متناسب با الگوی کشت در منطقه جنوب استان، دنبال می‌کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اظهار داشت: سال زراعی جاری را برای کشاورزان با صرفه اقتصادی دانست و از آمادگی لازم برای آغاز سال زراعی جدید از مردادماه خبر داد که با ساماندهی نهاده‌های کشاورزی متناسب با الگوی کشت کلید می‌خورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.