تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 49743

توسعه سامانه ردیابی و کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت محور

توسعه سامانه ردیابی و کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت محور

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دکتر سید حیدر محمدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ برای تسهیل و تسریع در قیمت گذاری سامانه‌ای محصولات سلامت محور تلاش خواهیم کرد. وی افزود: یکی از اقدامات ما برای حمایت از تولید در سال جدید افزایش سرعت صدور مجوزها در همه حوزه‌ها از جمله دارو، ملزومات

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دکتر سید حیدر محمدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ برای تسهیل و تسریع در قیمت گذاری سامانه‌ای محصولات سلامت محور تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: یکی از اقدامات ما برای حمایت از تولید در سال جدید افزایش سرعت صدور مجوزها در همه حوزه‌ها از جمله دارو، ملزومات مصرفی، تجهیزات پزشکی و غذا است و یکی از برنامه‌های اساسی ما در سال ۱۴۰۳ تسهیل فرایندها و طبیعتاً تسهیل تولید و کمک به تولیدکنندگان است که باعث رشد و ارتقای صنایع حوزه سلامت خواهد شد.
معاون وزیر بهداشت از توسعه سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فراورده‌های سلامت محور خبر داد و گفت: بسیاری از داشبوردهای مدیریتی در سال گذشته توسعه یافت و در سال جاری تکمیل می‌شود؛ چرا که در زمان حاضر که عصر نظارت هوشمند تلقی می‌شود نظارت‌های ما نیز باید از طریق سامانه‌های هوشمند انجام شود و اطلاعاتش در اختیار تمام ذینفعان قرار گیرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.