تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 27072

معاون وزیر خارجه قطر: گفت‌وگو آفت‌زدا است/ معاون وزیر خارجه ونزوئلا: نقش سازنده ایران، مهم است

معاون وزیر خارجه قطر: گفت‌وگو آفت‌زدا است/ معاون وزیر خارجه ونزوئلا: نقش سازنده ایران، مهم است

به گزارش ایسنا ، محمد بن عبدالعزیز الخلیفی، معاون وزیر خارجه قطر در سخنرانی خود در سومین نشست مجمع گفت‌وگوی تهران اظهار کرد: از سوی خود و وزیر امور خارجه به شما به خاطر برگزاری این مجمع گفت‌وگو تبریک می‌گویم؛ قطر جدا از منطقه نیست و همواره تلاش می‌کند تا باب گفت‌وگو را باز نگه

به گزارش ایسنا ، محمد بن عبدالعزیز الخلیفی، معاون وزیر خارجه قطر در سخنرانی خود در سومین نشست مجمع گفت‌وگوی تهران اظهار کرد: از سوی خود و وزیر امور خارجه به شما به خاطر برگزاری این مجمع گفت‌وگو تبریک می‌گویم؛ قطر جدا از منطقه نیست و همواره تلاش می‌کند تا باب گفت‌وگو را باز نگه دارد.  این دیپلمات ارشد قطری تصریح کرد : قطر معتقد است که گفت‌وگو بهترین وسیله برای آفت زدایی در روابط بین کشورهاست؛ من از برگزاری موفق این برنامه تشکر می‌کنم  به گزارش ایسنا ، معاون وزیر خارجه ونزوئلا نیز در سخنان کوتاهی در این نشست گفت : معتقدیم نقش سازنده ایران در این لحظه نقش مهمی است. 
 کارلوس مارتینز در سخنانی در این نشست گفت: از جانب دولت ونزوئلا از دعوت شما قدردانی می‌کنم؛ ما معتقدیم نقش سازنده ایران در این لحظه نقش مهمی است؛ ما همبستگی خود را با مردم ایران اعلام می‌کنیم.
معاون وزیر خارجه ونزوئلا ادامه داد : امیدواریم گفت و گوها و صلح متجلی در چندجانبه‌گرایی شود و در حوزه آمریکایی لاتین نیز باید صلح را نهادینه کنیم.
 وی تصریح کرد : ما می‌دانیم که بحران‌ها موجب بی‌ثباتی و جنگ در سطح بین‌الملل می‌شود و باید بحران ها را با گفت‌وگو و رایزنی حل کنیم .
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.