تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
کد خبر : 616

تقدیر از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی فیزیک در کمیسیون آموزش

تقدیر از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی فیزیک در کمیسیون آموزش

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی فیزیک مربوط به سال ٢٠٢٠ و ٢٠٢١ تقدیر شد و نمایندگان دانش آموزان نخبه و تعدادی از نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. به گفته وی،

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی فیزیک مربوط به سال ٢٠٢٠ و ٢٠٢١ تقدیر شد و نمایندگان دانش آموزان نخبه و تعدادی از نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

به گفته وی، در این جلسه موضوع در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی مشفقانه برای حمایت از دانش آموزان نخبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا دستگاه‌های مسئول در این راستا وظایف خود را به درستی انجام دهند.این موضوع از تاکیدات  مقام معظم رهبری است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان را از دیگر موارد کاری این کمیسیون برشمرد و افزود: این طرح بر اساس گزارش کمیته پژوهش و فناوری کمیسیون و با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت که مواد مصوب درباره چگونگی حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.