تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 46394

تقابل والیبالی نصف‌جهان و پایتخت

تقابل والیبالی نصف‌جهان و پایتخت

پس از گذشت چهارده هفته رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان در دو دور رفت و برگشتی، سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان‌ دو نماینده اصفهان در لیگ کشور برای حضور در فینال با سایپا و مهرسان، دو نماینده تهران رقابت خواهند کرد. بر این اساس، امروز (۳شنبه، ۱۷ بهمن ماه) از ساعت ۱۱ تیم صدرنشین سایپا از

پس از گذشت چهارده هفته رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان در دو دور رفت و برگشتی، سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان‌ دو نماینده اصفهان در لیگ کشور برای حضور در فینال با سایپا و مهرسان، دو نماینده تهران رقابت خواهند کرد.
بر این اساس، امروز (۳شنبه، ۱۷ بهمن ماه) از ساعت ۱۱ تیم صدرنشین سایپا از تیم ذوب آهن اصفهان در سالن فدراسیون والیبال میزبانی می‌کند. این در حالی است که تیم سایپا در هفته دوم و نهم مرحله مقدماتی موفق به برد سه امتیازی برابر ذوب آهن شد.
از سوی دیگر از ساعت ۱۲ سپاهان و مهرسان تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این رقابت در سالن شهید میثمی اصفهان برگزار می‌شود و طلایی پوشان سپاهان از شاگردان فاطمه رشیدی میزبانی خواهند کرد.
فولاد مبارکه سپاهان با ۱۰ برد و ۲۸ امتیاز (رتبه دوم) و مهرسان تهران با هشت برد و ۲۵ امتیاز (جایگاه سوم) راهی مرحله نیمه نهایی شدند. مهرسان در کارنامه خود چهار باخت در مرحله مقدماتی دارد که دو مورد از آن مربوط به دیدار با سپاهان در هفته‌های دوم و نهم است و در هر دو دیدار شاگردان فریبا صادقی موفق به پیروزی با نتیجه سه بر دو مقابل بلندقامتان مهرسان شده‌اند.
سایپایی‌ها نیز در پایان مرحله مقدماتی با ۱۱ برد، یک شکست و کسب ۳۳ امتیاز در جایگاه نخست جدول ایستاد و ذوب آهن اصفهان هم با شش برد و ۱۹ امتیاز رتبه چهارم را به دست آورد و آخرین سهمیه حضور در مرحله نیمه نهایی را از آن خود کرد.
به گزارش ایسنا، دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ برتر بانوان به صورت دو برد از سه مسابقه است که دور رفت سه‌شنبه ۱۷ بهمن، دور برگشت دوشنبه ۲۳ بهمن و در صورت نیاز به مسابقه سوم، این دیدارها روز شنبه ۲۸ بهمن برگزار می‌شود.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.