تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 19393

فیلم شهاب حسینی پروانه نمایش گرفت/ مجوز عجیب برای «روز سیب»

فیلم شهاب حسینی پروانه نمایش گرفت/ مجوز عجیب برای «روز سیب»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «شین» به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی و «روز سیب» به تهیه‌کنندگی الهه نوبخت و کارگردانی محمود غفاری موافقت کرد. به گزارش خبرنگار مهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «شین» به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی و «روز سیب» به تهیه‌کنندگی الهه نوبخت و کارگردانی محمود غفاری موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر پروانه نمایش برای فیلم سینمایی «روز سیب» در حالی صادر شده است که این فیلم پیش از این و بدون پروانه نمایش در جشنواره برلین به نمایش درآمده بود و بنابر قانون اعلامی از سوی سازمان سینمایی وضعیت این فیلم مشابه با فیلم «برادران لیلا» است که به همین دلیل از دریافت پروانه نمایش محروم مانده بود. نکته عجیب‌تر اظهارات محمود غفاری در حاشیه نمایش این فیلم در جشنواره برلین است که نسبتی با سیاست‌های اعلامی از سوی سازمان سینمایی برای حضور هنرمندان در جشنواره‌های جهانی ندارد و باید دید آیا سازمان سینمایی با اطلاع از این مواضع نسبت به صدور پروانه نمایش برای فیلم «روز سیب» اقدام کرده است؟

به نظر می‌رسد سازمان سینمایی در این زمینه دچار رفتاری دوگانه با آثار سینمایی شده است و فرآیند صدور پروانه نمایش برای آثار سینمایی نیازمند شفاف‌سازی بیشتر است.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.