تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 36804

تفاوت استقلال نکونام با ساپینتو «زوج‌سازی» است/ مدعیان قهرمانی لیگ ۴ تیم هستند!

تفاوت استقلال نکونام با ساپینتو «زوج‌سازی» است/ مدعیان قهرمانی لیگ ۴ تیم هستند!

ستار همدانی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از کسب دومین برد پیاپی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران که با نتیجه یک بر صفر مقابل ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی رقم خورد در مورد عملکرد شاگردان جواد نکونام، بیان کرد: به تیم خوب استقلال تبریک می گویم، پیروزی بسیار خوبی را مقابل تیم قدرتمند

ستار همدانی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از کسب دومین برد پیاپی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران که با نتیجه یک بر صفر مقابل ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی رقم خورد در مورد عملکرد شاگردان جواد نکونام، بیان کرد: به تیم خوب استقلال تبریک می گویم، پیروزی بسیار خوبی را مقابل تیم قدرتمند ملوان بندر انزلی به دست آورد و طی دو هفته گذشته بدون اینکه گلی دریافت کند، شش امتیاز را کسب کرده تا از رقبا در کورس قهرمانی، عقب نماند.
ببینید

ویدیو/ خلاصه دیدار استقلال یک – ملوان صفر

وی ادامه داد: بسیار جای خوشحالی است که استقلال علی رقم مشکلات پیش فصل، عدم یارگیری مناسب و یک سری مشکلات موجود توانسته است طی دو هفته گذشته بردهای خوب و شیرینی به دست آورد. 
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ملوان تیم بسیار منسجم و خوبی مقابل استقلال بود، عنوان کرد: ملوان در این دیدار حتی می‌توانست بازنده دیدار نباشد و بازی پایاپایی را مقابل استقلال در آزادی به نمایش گذاشت اما کسب این سه امتیاز بسیار برای شاگردان نکونام بسیار با اهمیت بود.
حسینی به داد استقلال رسید
همدانی با اشاره به اینکه بازی سرعت بالایی داشت و هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند، گفت: در مجموع از فرصتی که پیش آمد استقلال استفاده و موقعیت خود را گل کرد؛ پنالتی‌ای که حسینی از ملوانی ها گرفت، آبی پوشان را در بازی نگه داشت. او دروازه بان بسیار خوب و با تجربه‌ای است و با توجه به اتفاقی که در پنج دقیقه اول افتاد حسینی به داد تیم رسید. 
وی ادامه داد: حضور روزبه چشمی برای استقلال بسیار نعمت بزرگی است چرا که او از توانایی‌های خوبی در پست‌های مختلف برخوردار است و می‌تواند دست مربی را باز بگذارد و در دفاع و هافبک به بازی گرفته شود. چشمی و حسینی به عنوان بزرگترهای تیم نقش پررنگی در شرایط خوب استقلال دارند.
ویژگی متفاوت استقلال در فصل جدید
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در استقلال امسال که مسئولیت فنی آن با جواد نکونام است اتفاق بسیار خوبی افتاده، تصریح کرد: این تیم نسبت به پارسال خیلی بهتر شده است و شاهد زوج سازی در بین نفرات هستیم، در سمت راست حردانی با یامگا، در سمت چپ جلالی با سلمانی، در میانه میدان نیک نفس و مهدی پور و در دفاع روزبه چشمی و مرادمند زوج های خوبی را ایجاد کرده اند و ارسلان مطهری نیز کاملا در قالب تیمی چه در ساختار دفاعی و چه در فاز تهاجمی فرامین تاکتیتی مربیان را اجرایی می کند. علاوه بر این آرش رضاوند نیز در زوج سازی با نیک نفس و مهدی پور در میانه میدان حضور دارد.

همدانی ادامه داد: فکر می کنم استقلال نظم خوبی پیدا کرده است و حس خوبی از این تیم می گیرم و احساس می کنم چون از پیش فصل شرایط سختی را تجربه کرده اند، نکونام توانست حس خوب و اتحاد خوبی را بین بازیکنان ایجاد کند؛ نگران این بودم چگونه این همه حاشیه به تیم وارد نشود چرا که نکونام هم به مشکلات اشاره کرده بود اما خوشبختانه تیم از حواشی دور مانده است و در بعد فنی نیز شرایط مناسبی را تجربه می کند و این اتفاقات در حالی رقم خورده که مشکلات تیم نیز مطرح شده است.
وی با بیان اینکه صحبت‌های اخیر نکونام در مورد نقل و انتقلات استقلال به نوعی پایان دادن به حواشی بود، گفت: این صحبت ها به معنای تمرکز روی مسابقات و داشته‌های استقلال در فصل جاری است تا بهترین نتایج به دست آید.
استقلال در خط حمله زهر دارد؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه آیا استقلال در خط حمله از زهر لازم برای باز کردن دروازه حریفان برخوردار است یا خیر؟ اظهار کرد: اگر هواداران استقلال از این تیم یک خواسته واقعی و به حق داشته باشند،‌ تقویت تیم در تمامی خطوط به ویژه در خط حمله است چرا که قایدی و محبی از این تیم جدا شده‌اند و این دو نفر بازیکن تاثیرگذار بودند، بنابراین صددرصد  استقلال در خط حمله نیازمند بازیکن است و در سایر خطوط هم نیاز به تقویت دارد اما در برهه زمانی کنونی پرداختن به این مسائل همانطور که نکونام گفت، اشتباه است و باید تیم روی داشته‌های خود تمرکز کند.
اگر پنالتی ملوان گل می‌شد نتیجه بازی تغییر می کرد؟
همدانی در پاسخ به اینکه اگر پنالتی ملوان گل می‌شد نتیجه بازی تغییر می کرد؟ گفت: به طور حتم مدل بازی استقلال با گل ملوان در صورت گل شدن پنالتی تغییر می‌کرد و حتما ملوان در قالب تاکتیک دفاعی به کار خود ادامه می‌داد؛ اتفاقی که تارتار به خوبی آن را بلد است و تیمش می‌تواند خیلی خوب دفاع کند و در ساختار دفاعی بسیار مربی توانمندی نشان داده و قطعا شاهد بازی بسیار سخت تری برای استقلال بودیم اما مهار پنالتی توسط حسینی استقلال را در بازی نگه داشت.
وی افزود: ملوان تیم بسیار خوبی است و ظرفیت‌ها و توانایی های بالایی دارد، آن ها سرعت انتقال توپ بالایی داشتند و پاس‌های تک ضرب بسیار خوب می‌دادند و شاهد تاثیر حضور تارتار در ملوان هستیم.
مدعیان کسب قهرمانی لیگ برتر
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ، بیان کرد: سپاهان، استقلال و پرسپولیس تیم‌های قدرتمند لیگ هستند و فکر کنم به این مثلث تراکتور هم اضافه می شود؛ اینکه تراکتور دو بازی ابتدایی خود باخته دلیل بر ضعیف بودن این تیم نیست و فکر می‌کنم بدنسازی سنگینی روی این تیم انجام شده است و بدن بازیکنان هنوز شرایط ایده‌آلی ندارد چرا که تا بدن بازیکنان شرایط مناسبی نداشته باشد، کار سخت است.
همدانی ادامه داد: تصور می‌کنم سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بتوانند در کورس قهرمانی حضور داشته باشند و استقلال هفته آینده بازی سختی مقابل سپاهان دارد و یکی از مسائلی که می‌تواند به آبی‌پوشان کمک کند و آن‌ها را به اهداف خود برساند کسب نتیجه مقابل مدعیان قهرمانی است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.