تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
کد خبر : 778

سئول: هیچ برنامه‌ای برای اعزام فرستاده ویژه به کره شمالی نداریم

سئول: هیچ برنامه‌ای برای اعزام فرستاده ویژه به کره شمالی نداریم

به گزارش ایسنا،‌ خبرگزاری یونهاپ به نقل از یک مقام در دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ طرح و برنامه‌ای برای اعزام فرستاده ویژه به کره شمالی وجود ندارد، به وجود محدودیت‌های واقعی در سایه وضعیت کنونی همه‌گیری کرونا اشاره کرد. این مقام افزود: این مساله و نیز موضوع ارسال

به گزارش ایسنا،‌ خبرگزاری یونهاپ به نقل از یک مقام در دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ طرح و برنامه‌ای برای اعزام فرستاده ویژه به کره شمالی وجود ندارد، به وجود محدودیت‌های واقعی در سایه وضعیت کنونی همه‌گیری کرونا اشاره کرد.

این مقام افزود: این مساله و نیز موضوع ارسال دوزهای واکسن کرونا به کره شمالی بررسی نشده است به طوریکه دو طرف درباره بندهای محدود به دستورکار مربوط به تبادلات دو کره در آینده صحبت خواهند کرد.

خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی پیش از این به نقل از دفتر ریاست جمهوری این کشور گزارش داده بود، خط تماس برون مرزی میان سئول و پیونگ‌یانگ امروز پس از قطع شدن در سال گذشته، دوباره وصل شد.

خط ارتباطی میان سئول و پیونگ‌یانگ در ژوئن سال گذشته میلادی با اقدام کره‌شمالی علیه آنچه تلاش فعالان برای ارسال اطلاعیه‌های ضد پیونگ‌یانگ به آن سوی مرز توصیف می‌کرد، قطع شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.