تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 34502

انصراف مس رفسنجان از لیگ فوتسال بانوان، شایعه است

انصراف مس رفسنجان از لیگ فوتسال بانوان، شایعه است

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر چند رسانه ورزشی مدعی شدند که تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان به علت کمبود بودجه و به صلاحدید مدیران باشگاه از لیگ برتر کناره‌گیری کرده است. اما این در حالی بود که مس رفسنجان در قرعه‌کشی مسابقات در جدول قرار گرفت و بانوان فوتسالیست رفسنجانی در هفته اول این

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر چند رسانه ورزشی مدعی شدند که تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان به علت کمبود بودجه و به صلاحدید مدیران باشگاه از لیگ برتر کناره‌گیری کرده است. اما این در حالی بود که مس رفسنجان در قرعه‌کشی مسابقات در جدول قرار گرفت و بانوان فوتسالیست رفسنجانی در هفته اول این رقابت‌ها، ۳۱ شهریور به مصاف تیم فوتسال بانوان نوای آمل خواهند رفت.
عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در رابطه با شایعات مطرح شده در خصوص انصراف تیمش به ایسنا گفت: در دو روز اخیر یکسری خبرهایی منتشر شد که «بنا به آنچه از گفته‌های خانم رضایی دریافت می‌شود، تیم انصراف داده». در حالی که بنده با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم فقط با یک رسانه رفسنجانی صحبت کردم و در آن گفت‌وگو هم متذکر شدم که بنده در جریان این موضوع نیستم و تیم ما از یک ماه قبل اعلام آمادگی کرده است.
وی ادامه داد: بنده در یک دوره کلاس فشرده مربیگری در تهران هستم و رفسنجان نبودم و در جریان این اتفاقات نیستم و اخبار را از فضای مجازی شنیدم و بنده با هیچ رسانه‌ای صحبتی نکردم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان افزود: حتی هفته قبل با آقای پورمحمدی مدیرعامل باشگاه راجع به حضور تیم در سوپر لیگ و وضعیت بودجه صحبت و مشورت کردیم. همچنین در مورد نحوه حضور بقیه تیم‌های بانوان هم صحبت‌های اولیه انجام شد.
رضایی هم‌چنین گفت: آقای پورمحمدی نظر بسیار مساعدی در رابطه با تیم فوتسال بانوان دارند و سال گذشته نخستین سالی بود که در اسفندماه به‌طور کامل با تیم تسویه شد و پول بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد.
به گزارش ایسنا، بانوان فوتسالیست‌ مس رفسنجان در حضور پنج‌ساله خود در لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی شده‌اند. ضمن آن‌که از سال گذشته که مسابقات به‌صورت سوپرلیگ و با شرایط دشوارتر برگزار می‌شود، این تیم مقام چهارم را کسب کرد و انتظار می‌رود با حمایت‌های مجموعه باشگاه از این تیم، امسال نیز از عناوین برتر خود در فوتسال بانوان کشور دفاع کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.