تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 23141

تسهیلات روستایی تضمینی برای ایجاد شغل پایدار نیست

تسهیلات روستایی تضمینی برای ایجاد شغل پایدار نیست

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اقتصاد روستایی، اظهار کرد: باید با یک برنامه‌ریزی درست و اصولی اقتصاد روستایی را متحول کرد. وی اضافه کرد: بنده به عنوان یکی از وکلای مردم در مجلس موافق توسعه، اقتصاد و اشتغال روستایی با روشی که حاکم است نیستم چراکه تسهیلات به متقاضیان در قالب

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اقتصاد روستایی، اظهار کرد: باید با یک برنامه‌ریزی درست و اصولی اقتصاد روستایی را متحول کرد.
وی اضافه کرد: بنده به عنوان یکی از وکلای مردم در مجلس موافق توسعه، اقتصاد و اشتغال روستایی با روشی که حاکم است نیستم چراکه تسهیلات به متقاضیان در قالب تسهیلات روستایی پرداخت می‌شود اما منجر به ایجاد شغل پایدار نخواهد شد.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت:  با ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان شغل پایدار در روستاها ایجاد نمی‌شود و تنها هزینه‌ای روی دست مردم گذاشته می‌شود که بعدا نیز قدرت بازپرداخت آن را ندارند.
ابراهیمی عنوان کرد: افرادی که در روستا به کار ریسندگی و بافندگی مشغول می‌شوند باید نهاد پشتیبان داشته باشند و به فرد انجام دهنده کار حقوق پرداخت و او را بیمه کند ومحصول تولیدی را در بازار به فروش برسانند.
وی بیان کرد: متاسفانه خروجی این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال پایدار نمی‌شود و افراد تسهیلاتی که دریافت می‌کنند در مسیر اشتغال آن را هزینه نخواهند کرد و اثربخشی مداومی ندارد.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چنانچه با حضور پشتیبان کارگران بیمه و تولید آنان در بازار عرضه شود این روند می‌تواند منجر به اشتغال روستایی شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.