تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 44886

بمباران مجتمع مسکونی در جنوب غزه/ هلاکت افسر صهیونیست/ شهادت یک خبرنگار دیگر

بمباران مجتمع مسکونی در جنوب غزه/ هلاکت افسر صهیونیست/ شهادت یک خبرنگار دیگر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، همزمان با اعلام ارتش رژیم صهیونیستی درباره آغاز مرحله جدید (سوم) جنگ غزه، درگیری‌های شدیدی بین نیروهای این رژیم و رزمندگان مقاومت فلسطین در مناطق شمالی استان مرکزی غزه و شهر خان یونس در جنوب نوار غزه درگرفت. همچنین بعد از بیش از یک هفته از کاهش

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، همزمان با اعلام ارتش رژیم صهیونیستی درباره آغاز مرحله جدید (سوم) جنگ غزه، درگیری‌های شدیدی بین نیروهای این رژیم و رزمندگان مقاومت فلسطین در مناطق شمالی استان مرکزی غزه و شهر خان یونس در جنوب نوار غزه درگرفت.
همچنین بعد از بیش از یک هفته از کاهش عملیات ارتش اشغالگر در مناطق استان شمالی غزه در پی عقب‌نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از مناطق وسیعی از آن، چندین منطقه از استان شمالی نوار غزه از جمله جبالیا شاهد از سرگیری درگیری‌های شدید بود.
در ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها در مناطق مختلف نیز در بمباران یک آپارتمان در مجتمع مسکونی در غرب رفح در جنوب نوار غزه توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی دست کم ۱۵ شهروند شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

منابع پزشکی از انتقال ۱۵ شهید به بیمارستان کویتی در رفح خبر دادند که بر اثر بمباران آپارتمان خانواده نوفل در محله تل السلطان در غرب رفح به شهادت رسیدند.
منابع محلی همچنین از شهادت تعدادی از شهروندان و زخمی شدن تعدادی دیگر در بمباران رژیم صهیونیستی خبر دادند که شهروندان شهرک الزوایده در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.
هواپیماهای اشغالگر همچنین خانه‌ای را در نزدیکی مدرسه راهنمایی دخترانه در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه بمباران کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی شد.
پیش از این نیز بر اثر استقرار خودروهای اشغالگر در ورودی اردوگاه المغازی، دست‌کم ۴ شهروند در این اردوگاه به شهادت رسیدند که نیروهای امدادی و آمبولانس نتوانستند خودشان را به آنها برسانند.
بر اثر بمباران خانه‌ای در دیرالبلح در وسط نوار غزه نیز تعدادی از شهدا و مجروحان به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.
پهپادهای اشغالگران نیز به سمت آوارگان و شهروندان در مدارس آنروا در غرب خان یونس و در مجاورت بیمارستان ناصر در خان‌ یونس در جنوب نوار غزه و شرق اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه شلیک کردند که تعدادی مجروح برجای گذاشت.
هواپیماهای صهیونیست‌ها در ادامه نیز یک مسجد و خانه‌های شهروندان را در منطقه جنوبی قیزان النجار در جنوب خان یونس بمباران کردند.
همزمان با این حملات، توپخانه اشغالگران به بمباران محله المناره، منطقه الفخاری و محله‌ها و مناطق مختلف خان یونس ادامه داد که منجر به شهادت دو شهروند زن در منطقه الفخاری در شرق شد. یک کودک نیز در بیمارستان اروپایی غزه بر اثر مجروحیتش در پی اصابت گلوله در حملات شرق خان یونس، جان باخت که به این ترتیب تعداد شهدای خان یونس در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۳ نفر رسید.
نیروهای امداد و نجات نیز دو شهید و تعدادی مجروح را از زیر آوار خانه مورد هدف هواپیماهای اشغالگر در جبالیا البلد در شمال نوار غزه بیرون آوردند، درحالیکه تعدادی از شهروندان نیز بر اثر بمبارانی در غرب شهر غزه و بمباران اشغالگران در محله الزیتون در غزه شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.
شهادت روزنامه نگار زن و دخترش بر اثر بمباران اشغالگران در خان یونس
از طرف دیگر، هبه العبادله روزنامه نگار فلسطینی به همراه دخترش در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه او را هدف قرار داد، جان باخت.
خبرنگار المیادین در غزه شهادت هبه العبادله روزنامه نگار فلسطینی و دخترش جودی را در نتیجه بمباران هواپیماهای رژیم صهیونیستی که خانه وی را در شهر خان یونس هدف قرار داد، تایید کرد.

با شهادت العبادله، تعداد شهدای خبرنگار از آغاز تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه که وارد نود و ششمین روز متوالی شده‌است به ۱۱۱ شهید رسید.
ارتش اشغالگر به کشته شدن یک افسر ذخیره در مرکز غزه اعتراف کرد
ارتش اشغالگر اذعان کرد که در جریان نبردهای زمینی با مقاومت فلسطین در مرکز نوار غزه، یکی از افسران ذخیره آن کشته و یک سرباز به شدت مجروح شده‌است.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه به کشته شدن یک افسر از نیروهای خود در هنگام نفوذ به نوار غزه و مجروح شدن شدید یک سرباز در درگیری‌های زمینی ادامه دار با مقاومت فلسطین در مرکز نوار غزه اذعان کرد.

طبق بند «مجاز انتشار»، رسانه‌های اشغالگر نوشتند افسر کشته شده گروهبان ذخیره الکنا مولاندر، یک نیروی امدادی نظامی در مقر لشکر ۹۹ در ارتش اشغالی بود که روز سه شنبه در نبردی در مرکز نوار غزه کشته شد.
در اطلاعیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده‌است که در همین نبرد یک سرباز گردان ذخیره ۷۲۲۰ به شدت مجروح شد.
سه شنبه، ارتش اشغالگر از کشته شدن ۱۱ افسر و سرباز خود در حملات جداگانه مقاومت فلسطین در نوار غزه ظرف ۲۴ ساعت خبر داد که تلفات سنگینی برای یک روز بود.
به گزارش رسانه‌های عبری، با اعلام خبر کشته شدن افسر صهیونیست در وسط نوار غزه، تعداد کشته شدگان ارتش اشغالگر از ۷ اکتبر گذشته به ۵۲۰ نفر رسید که ۱۸۱ سرباز از آغاز نبردهای زمینی در غزه کشته شده‌اند.
گردان‌های شهید عزالدین القسام سه شنبه اعلام کرد که مبارزانش با استفاده از تفنگ «غول» در شرق البریج توانستند به ۴ نظامی اسرائیلی تیراندازی کنند.
در حال تکمیل

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.