تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 33949

بلاتکلیفی ورزشکاران اسکیت سرعت برای اعزام به بازی‌های آسیایی

بلاتکلیفی ورزشکاران اسکیت سرعت برای اعزام به بازی‌های آسیایی

به گزارش ایسنا، تیم ملی اسکیت سرعت در حالی برای آماده سازی خود جهت شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو چین با ۷ ورزشکار دختر و پسر عازم مسابقات کاپ آزاد بین المللی در ایتالیا شد که هنوز تکلیف این رشته برای حضور در بازیهای آسیایی مشخص نیست و همچنان در هاله ای از ابهام قرار

به گزارش ایسنا، تیم ملی اسکیت سرعت در حالی برای آماده سازی خود جهت شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو چین با ۷ ورزشکار دختر و پسر عازم مسابقات کاپ آزاد بین المللی در ایتالیا شد که هنوز تکلیف این رشته برای حضور در بازیهای آسیایی مشخص نیست و همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
حمیدرضا بخارایی دبیر فدراسیون اسکیت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت رشته‌های اسکیت برای شرکت در بازیهای آسیایی، اظهار کرد: با وجود این که اسکیت سرعت، فری استایل، نمایشی و اسکیت برد جزو رشته‌های حاضر در بازیهای آسیایی هستند، اما هنوز کمیته ملی المپیک تکلیف ما را مشخص نکرده که در چه رشته هایی و با چه تعداد ورزشکار می‌توانیم در این بازیها حضور پیدا کنیم. البته در هر ۴ رشته برنامه‌های تمرینی در حال اجراست تا وضعیت رشته‌های اعزامی از سوی کمیته ملی المپیک اعلام شود.
وی در پاسخ به این پرسش که در چه رشته‌هایی امید به اعزام و کسب مدال دارید، گفت: اسکیت سرعت و فری استایل جزو رشته‌هایی هستند که امید زیادی به کسب مدال داریم، البته وضعیت اسکیت فری استایل برای حضور در بازیهای آسیایی از سوی کمیته ملی المپیک مشخص شده و برنامه های آماده سازی این رشته برای ورزشکاران اعزامی در حال برگزاری است، اما هنوز وضعیت اسکیت سرعت برای حضور در این بازیها از سوی کمیته ملی المپیک تعیین تکلیف نشده و ما همچنان پیگیر اعزام این رشته مدال آور به بازیهای آسیایی هستیم.
به گزارش ایسنا،  رقابت‌های بین‌المللی کاپ آزاد اسکیت سرعت در لاکوئلای ایتالیا برگزار شد و نمایندگان ایران موفق به کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز شدند.
محمدامین غزنوی، نیما ابن النصیر، آتنا وظن خواه، آیناز عباسی، نیوشا نصیری، ماهان دهقانی و نگار میرخانی ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابتها بودند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.