تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 40483

بسکتبال باویلچر بانوان با شکست کامبوج به کسب مدال امیدوار ماند

بسکتبال باویلچر بانوان با شکست کامبوج به کسب مدال امیدوار ماند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران صبح امروز در چهارمین دیدار خود به مصاف کامبوج رفت. ایران در بازی اول خود لائوس را برد و دو جدال برابر ژاپن و تایلند را واگذار کرد. بدون توجه به نتیجه بازی آخر که فردا برابر چین مدعی اصلی قهرمانی است،

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران صبح امروز در چهارمین دیدار خود به مصاف کامبوج رفت. ایران در بازی اول خود لائوس را برد و دو جدال برابر ژاپن و تایلند را واگذار کرد. بدون توجه به نتیجه بازی آخر که فردا برابر چین مدعی اصلی قهرمانی است، پیروزی در این مسابقه می‌توانست امضای سند صعود ایران به بازی رده بندی و شانس کسب مدال برنز باشد.
ایران با ترکیب پورآت، سعادت، امیری، کهسارپور و حبیبی بازی را آغاز کرد و در نهایت با نتیجه  ۴۷ بر ۴۲ این بازی رابرد تا به مدال امیدوار بماند.
در این رشته چین و ژاپن مدعیان جهانی و المپیک هستند.
کهزاد: سخت ترین بازی فردا با چین است
سمیه کهزاد که یکی از بهترین بازیکنان زنان بسکتبال با ویلچر ایران بود، پس از بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه‌ها با تلاش سخت توانستند دو کوارتر عقب افتاده را جبران کنند. خوشحالم که زحمات کادر فنی با همت بچه‌ها جواب داد.
از نظر کهزاد سخت‌ترین بازی تیم ایران فردا برابر چین میزبان خواهد بود که قهرمان جهان و المپیک است. او گفت: ما دوست داریم تمام زحمات این ماه‌های بچه‌ها با دانش کادر فنی و انرژی خوب سرپرست تیم، زحمات رئیس فدراسیون و دکتر کارگری رئیس کمیته پارا المپیک بابت تمام حمایت‌ها و دعای خیر مردم را با کسب مدال پاسخ دهیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.