تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر : 34589

برپایی اردوی تیم ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان در کرمانشاه

برپایی اردوی تیم ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان در کرمانشاه

آرش بیدل در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان در کرمانشاه، اظهار کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان به منظور حضور در مسابقات آسیای میانه در کرمانشاه در حال برگزاری است. وی افزود: این اردو از روز جمعه (۱۶ تیر) در سالن اختصاصی

آرش بیدل در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان در کرمانشاه، اظهار کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی بدمینتون نوجوانان و جوانان به منظور حضور در مسابقات آسیای میانه در کرمانشاه در حال برگزاری است.
وی افزود: این اردو از روز جمعه (۱۶ تیر) در سالن اختصاصی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه آغاز شده و تا سه‌شنبه این هفته ادامه پیدا خواهد کرد.
رئیس هیات بدمینتون استان کرمانشاه تصریح کرد: دو ملی پوش رده سنی نوجوانان و دو ملی پوش رده سنی جوانان با هدایت غلام باقری سرمربی و جواد نوری مربی تیم ملی تمرینات خود را در این اردو دنبال می‌کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران کرمانشاهی هم طی مدت برگزاری این اردو با ملی پوشان تمرین خواهند داشت، گفت: امیدواریم این مسئله به ارتقاء بدمینتون رده های سنی پایه کرمانشاه کمک کند و در آینده ملی پوشانی را هم در این رده‌های سنی داشته باشیم.
بیدل در ادامه جمعیت بدمینتون بازان کرمانشاهی را حدود هزار نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه در استان دو میلیون نفری کرمانشاه تنها یک سالن اختصاصی با سه زمین برای رشته بدمینتون داریم که در مرکز استان واقع شده است.
وی با تاکید بر اینکه این سالن اصلا جوابگوی علاقمندان به این رشته در کرمانشاه نیست، گفت: باوجود کمبود زیرساخت های رشته بدمینتون در استان، استعدادهای بسیاری توانمندی دراین رشته داریم، تا جایی که تنها ملی پوش اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو از کرمانشاه است.
رئیس هیات بدمینتون استان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به نبوغ علی حیاتی در رشته بدمینتون بدنبال جذب یک اسپانسر برای حمایت از او هستیم تا بتواند با حضور در مسابقات برون مرزی رنکینگ خود را ارتقاء داده و آماده حضور در المپیک پاریس شود.
وی در ادامه بااشاره به آغاز فصل تابستان و رونق رشته های ورزشی در این فصل از سال، اظهارکرد: در حال حاضر رشته بدمینتون از بُعد همگانی در بین خانواده ها جایگاه خوبی دارد، اما ورود حرفه‌ای به آن مستلزم صرف هزینه های بالایی است.
بیدل اضافه کرد: با اینحال، علاقمندان به این رشته با  داشتن یک راکت معمولی که حدود ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان هزینه می برد و پرداخت ماهی ۳۵۰ هزار تومان شهریه می توانند در کلاس های عمومی این رشته شرکت کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.