تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 45966

نوری: کاله همان ابتدای فصل باخت!/ از نظر بدنی ضعف داریم

نوری: کاله همان ابتدای فصل باخت!/ از نظر بدنی ضعف داریم

رضا نوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط نه چندان خوب تیم بسکتبال کاله مازندران در لیگ برتر ، توضیح داد:‌ متاسفانه دلیل باخت‌های تیم ما بازی‌های بد نیست، ما در واقع همان ابتدای فصل باختیم. مگر می‌شود تیمی بدنساز نداشته‌ باشد و آنگاه شاهد موفقیت آن باشیم؟ متاسفانه وقتی آرزومندی با تیم

رضا نوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط نه چندان خوب تیم بسکتبال کاله مازندران در لیگ برتر ، توضیح داد:‌ متاسفانه دلیل باخت‌های تیم ما بازی‌های بد نیست، ما در واقع همان ابتدای فصل باختیم. مگر می‌شود تیمی بدنساز نداشته‌ باشد و آنگاه شاهد موفقیت آن باشیم؟ متاسفانه وقتی آرزومندی با تیم ما شروع کرد تنها یک هفته زمان داشت که کار کند و دو ملی‌پوش ما هم خیلی دیر به تیم اضافه شدند.
او ادامه داد: وقتی بازیکنان ما به همراه تیم ملی به بازی‌های آسیایی رفتند تمرین تیم ما صفر شد، در واقع تنها ۷ تا ۸ بازیکن ما در تمرینات تیم حضور داشتند. شرایط به گونه‌ای بود که در ابتدا فصل تمرینات و بدنسازی خوبی را پشت سر نگذاشتیم و الان شرایط سخت شده است. از روزی که آرزومندی رفت و تیم را تحویل گرفتم، فعلا فقط روی مسائل روحی روانی کار کرده‌ایم چون تیم در شرایط بسیار بد روحی بود. هم ذهنی و هم بدنی شرایط تیم خوب نبود.
سرمربی جدید تیم بسکتبال کاله مازندران با اشاره به نداشتن بدنسازی خوب در ابتدای فصل، تصریح کرد: در مسابقات لیگ یک تیم خوب باید از نظر آمادگی جسمانی در سطح بالایی باشد تا وقتی نفرات تیم خسته می‌شوند، بر مشکلات غلبه کنند. ما در کواترهای اول و دوم جلو هستیم و در کوارترهای سوم و چهارم عقب می‌افتیم. مگر می‌شود در دو کوارتر پایانی تیم ما فقط ۱۰ یا نهایتا ۱۴ امتیاز بگیرد؟ این یعنی تیم بدنسازی خوبی نداشته است.
نوری تاکید کرد: تیم ما دوره یک ماهه می‌خواهد تا به شرایط ایده‌آل برگردد. می‌خواهم همه هواداران بسکتبال کاله بدانند که ما در ابتدای فصل باخته‌ایم و این شکست‌ها برای الان نیست. متاسفانه علی آرزومندی هم آن بدنساز ترک را آورده بود که وسط کار رفت و باشگاه طبق قرارداد تعهداتش را انجام داد، اما تیم از نظر بدنسازی ضربه خورد و باید در تعطیلات پیش روی لیگ، به فکر برطرف کردن این نقیصه باشیم.
او گفت: مطمئن باشید که به مرور این مشکل تیم حل می‌شود اما ما باید بدنسازی را تنها در سه هفته‌ای که فرصت داریم (از ۲۲ بهمن تا ۱۳ اسفند) انجام دهیم که کار سختی است. نفرات خیلی خوبی داریم و همین بازیکنان سال گذشته دوم لیگ شدند. امسال دو نفر هم به این تیم خوب اضافه شدند، ولی به خاطر اینکه قبل از مسابقات تیم ما خوب آماده نشد، ضربه خوردیم.
نوری در پایان صحبت‌های خود، راجع به جذب بازیکن خارجی نیز گفت: باید با باشگاه صحبت کنم چون بدون سنتر نمی‌شود ادامه دهیم. ۳ بازیکن سنتر من در بازی آخر ۶ پوئن و ۱۰ ریباند کسب کردند که آمار خوبی نیست و باید نقاط ضعف تیم برطرف شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.