تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 23132

برگزاری لیگ رشته بوکس فارس را تقویت می‌کند

برگزاری لیگ رشته بوکس فارس را تقویت می‌کند

مرودشت یکی از فعال ترین شهرستان ها در ورزش استان فارس است. به خصوص در رشته های رزمی، این شهرستان حرف های زیادی برای گفتن دارد و اخیرا دو چهره جوان این شهرستان توانستند نظر مربی بوکس استان را جلب کنند و شانس این را دارند که در ترکیب تیم منتخب فارس، در مسابقات کشوری

مرودشت یکی از فعال ترین شهرستان ها در ورزش استان فارس است. به خصوص در رشته های رزمی، این شهرستان حرف های زیادی برای گفتن دارد و اخیرا دو چهره جوان این شهرستان توانستند نظر مربی بوکس استان را جلب کنند و شانس این را دارند که در ترکیب تیم منتخب فارس، در مسابقات کشوری حاضر شوند.
رئیس هیئت بوکس این شهرستان در این خصوص به ایسنا گفت: با توجه به نامه نگاری که از سوی هیئت استان به هیئت های شهرستان ها انجام شد، قرار شد هر شهرستان دو بوکسور را برای حضور در اردوی انتخابی تیم استان معرفی کند که از شهرستان مرودشت، آقایان داریوش جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم و منصور عزیزی در ۶۴ کیلوگرم را به این اردو اعزام کردیم که خوشبختانه هر دو نفر مورد توجه سرمربی محترم تیم استان قرار گرفتند.
قاسم کامیاب در خصوص امکانات بوکس مرودشت گفت: مرودشت دارای سالن اختصاصی بوکس است ولی متاسفانه هیچ حمایتی از لحاظ مالی و امکاناتی از سوی اداره ورزش شهرستان و استان صورت نمی گیرد. هر امکاناتی که هست را هم خودمان تهیه کرده ایم و حالا هم پیگیر جذب اسپانسر هستیم که تا کنون موفق نشده ایم.
وی در خصوص استعدادهای و پتانسیل های بالقوه این شهرستان گفت : مرودشت در تمامی رشته ها مدال های زیادی در سطح کشوری و بین المللی داشته. بوکس مرودشت در چند سال اخیر دچار افت محسوسی شده بود ولی حالا دوباره در حال رشد است. من هم دوست دارم در این ورزش سازنده باشم و به لطف خدا طی این چندماهی که مسئولیت هیئت را به عهده گرفته ام، سعی کرده ام علاقمندی ها به این رشته را بیشتر کنیم و به استعدادهای استان بها بدهیم.
کامیاب افزود: در همین راستا و در رده سنی نوجوانان آقای محمدعلی موسوی از مرودشت وارد تیم منتخب استان شد که سال گذشته در مسابقات کشوری هم بازی کرد و مستقیم انتخاب شد برای تیم ملی و امسال هم در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد. متاسفانه سال گذشته فدراسیون چند وزن را به مسابقات آسیایی اعزام نکرد که به همین دلیل محمدعلی موسوی هم از حضور در این رقابت ها بازماند.
متولی بوکس مرودشت در خصوص برگزار نشدن مسابقات لیگ بوکس در استان فارس گفت: از حدود ده سال پیش در جلسات مربیان استان این موضوع را مطرح کردم که اگر لیگ برگزار شود، سطح کیفی این رشته به مراتب بالاتر می رود اما به دلیل مشکلات مالی، تا کنون این امر تحقق نیافته. بازی های لیگ چون به صورت فصلی برگزار می شود، نیازمند برنامه ریزی خاص خود است و هر تیمی که می خواهد شرکت کند، باید از لحاظ مالی به خوبی ساپورت شود اما متاسفانه هنوز شرایط لازم برای این موضوع به وجود نیامده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.