تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 25189

برگزاری فینال «لیگ عشاق» با حضور تماشاگران در رادیو صبا

برگزاری فینال «لیگ عشاق» با حضور تماشاگران در رادیو صبا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مرحله فینال مسابقه خانواده محور «لیگ عشاق» روز چهارشنبه ۱۸ آبان با حضور مدیران رادیو صبا و شنوندگان در استودیو شماره ۸ ساختمان شهدای معاونت صدا برگزار می‌شود. مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا گفت: «لیگ عشاق» یکی از مسابقات رادیویی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مرحله فینال مسابقه خانواده محور «لیگ عشاق» روز چهارشنبه ۱۸ آبان با حضور مدیران رادیو صبا و شنوندگان در استودیو شماره ۸ ساختمان شهدای معاونت صدا برگزار می‌شود.
مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا گفت: «لیگ عشاق» یکی از مسابقات رادیویی است که با محوریت خانواده همراه مخاطبان می‌شود. در این مسابقه رادیویی که ویژه زوج‌های با تجربه طراحی شده است خانواده‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: این دوره دومین فصل از مسابقه «لیگ عشاق» است که در حال پخش برگزاری است. بعد از مرحله فینال فصل دوم با توجه به استقبال مخاطبان، در حال برنامه ریزی برای فصل سوم این مسابقه هستیم، از آنجایی که این مسابقه در فصل اول به خانواده های با تجربه ۱۰ سال سابقه زندگی مشترک اختصاص داشت و در فصل دوم خانواده های جوان تر با ۵ سال سابقه زندگی مشترک حاضر شدند در فصل سوم به دنبال یک سوژه مناسب و مشترک بین خانواد ها هستم، مثلا زوج های تازه ازدواج کرده یا تعداد فرزندان را به عنوان معیار شرکت در این مسابقه قرار خواهیم داد.
امیر عضد مجری و تهیه‌کننده این برنامه در توضیحاتی درباره این برنامه گفت: فصل دوم «لیگ عشاق» به صورت حضوری همراه شرکت کنندگان با شرکت ۲۸ زوج با اصالت‌های مختلف برگزار شد. که مرحله فینال این مسابقه بین تیم های «پسته قزوین» و «شهاب و ستاره تهران» با حضور مدیران رادیوصبا برگزار می شود که گروه برنده موفق به دریافت ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی خواهند شد و از گروه‌های دوم و سوم این مسابقه نیز تقدیر خواهد شد.
مدیر گروه مسابقات و تفریحات بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این برنامه را به صورت روزانه در جدول پخش رادیو صبا قرار دهیم.
مخاطبانی که علاقه‌مند هستند تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت رادیو صبا برای شرکت حضوری در فینال لیگ عشاق ثبت نام کنند.
«لیگ عشاق» روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح راهی آنتن صبا می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.