تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 39818

بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از صنایع استان فارس

بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از صنایع استان فارس

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه سفر خود به استان فارس، از صنایعی نظیر شرکت‌ کاشی و سرامیک حافظ و شرکت پالایش نفت شیراز بازدید کرد. «محمد اسلامی» در جریان بازدید از شرکت کاشی و سرامیک حافظ ضمن  گفت‌وگو با مسوولان و کارگران،

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه سفر خود به استان فارس، از صنایعی نظیر شرکت‌ کاشی و سرامیک حافظ و شرکت پالایش نفت شیراز بازدید کرد.
«محمد اسلامی» در جریان بازدید از شرکت کاشی و سرامیک حافظ ضمن  گفت‌وگو با مسوولان و کارگران، به بازدید از خط تولید این کارخانه پرداخت.
در ادامه این سفر، مهندس اسلامی از شرکت پالایش نفت شیراز بازدید کرد و ضمن بازدید از این شرکت در جلسه‌ای به دیدار و گفت‌وگو با مدیران و کارکنان این شرکت پرداخت.   وی در این جلسه از نزدیک مسایل و مشکلات این شرکت و کارکنان را بررسی کرد و با مدیران به گفت‌وگو پرداخت.
گفتنی است معاون رییس جمهور پیش از این و در بدو ورود خود به استان فارس، از محل احداث پروژه مجتمع انرژی و فناوری‌های نوین این استان و آغاز طراحی و برنامه‌ریزی برای احداث راکتور تحقیقاتی آموزشی ۱۰ مگاواتی فارس بازدید کرد. 
همچنین با حضور اسلامی در شهرستان زرقان، فاز نخست پروژه انتقال آب سد درودزن به شهر لپویی به طول ۸۵۰۰ متر به بهره‌برداری رسید.
 افتتاح پارک علم و فناوری با همراهی احمد وحیدی وزیر کشور و محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر برنامه‌های مهم رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این سفر 2 روزه به استان فارس است.
 انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.