تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 45004

خدمتی در تفنگ سه وضعیت هشتم شد/ سهمیه المپیک از دست رفت

خدمتی در تفنگ سه وضعیت هشتم شد/ سهمیه المپیک از دست رفت

به گزارش ایسنا، در ششمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا جاکارتا اندونزی نجمه خدمتی در فینال تفنگ سه وضعیت هشتم شد و نتوانست سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.  نمایندگان کره و قزاقستان با قرارگرفتن در رده‌های ششم و هفتم سهمیه المپیک را کسب کردند.  او پیش از این با رکورد ۵۸۷.۲۶ و ایستادن

به گزارش ایسنا، در ششمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا جاکارتا اندونزی نجمه خدمتی در فینال تفنگ سه وضعیت هشتم شد و نتوانست سهمیه المپیک پاریس را کسب کند. 
نمایندگان کره و قزاقستان با قرارگرفتن در رده‌های ششم و هفتم سهمیه المپیک را کسب کردند. 
او پیش از این با رکورد ۵۸۷.۲۶ و ایستادن در رده پنجم به فینال رسیده بود.
خدمتی در تفنگ بادی در بخش ذخیره‌ها تیر زد و با رکورد خوب در رده پنجم ایستاد اما چون در جدول اصلی نبود شانس حضور در فینال و کسب سهمیه را از دست داد. 
تیم ملی تیراندازی ایران ۱۳ نماینده در مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک داشت که تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره و تیم میکس تفنگ بادی و تیم ملی تفنگ بادی زنان به مدال برنز رسیدند. سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان در فینال چهارم شد و نتوانست سهمیه المپیک بگیرد.
البته فاطمه امینی با قرارگرفتن در رده ششم تفنگ بادی سهمیه المپیک گرفت. 
مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۸ دی در جاکارتای اندونزی آغاز شده و تا ۲۸ دی ادامه دارد و آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد. 
تیراندازی ایران تاکنون سه سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده‌ است. هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.