تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 21590

ایجاد فرصت های جدیدی با رفع تحریم در صنعت خودرو بین ایران و ژاپن

ایجاد فرصت های جدیدی با رفع تحریم در صنعت خودرو بین ایران و ژاپن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، کازو توشی آیکاوا در خصوص بازدیدی که از نمایشگاه تحول صنعت خودرو داشت، گفت: در این نمایشگاه با پیشرفت‌های بازار ایران آشنا شدم، به ویژه تحولاتی که در صنعت خودروی این کشور اتفاق افتاده و خودروهای برقی و وانت‌های جدیدی که به نمایش درآمده است و

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، کازو توشی آیکاوا در خصوص بازدیدی که از نمایشگاه تحول صنعت خودرو داشت، گفت: در این نمایشگاه با پیشرفت‌های بازار ایران آشنا شدم، به ویژه تحولاتی که در صنعت خودروی این کشور اتفاق افتاده و خودروهای برقی و وانت‌های جدیدی که به نمایش درآمده است و تلاش‌هایی که در این زمینه شده قابل تحسین است.
وی بازار ایران را بازاری بزرگ دانست و گفت: در بازار ایران فرصت‌های زیادی برای همه خودروسازان دنیا وجود دارد و این بازار بسیار نوید بخش است.
سفیر ژاپن تصریح کرد: با برداشته شدن تحریم‌ها برای خودروسازان ایرانی فرصت‌های زیادی ایجاد خواهد کرد و امیدوارم به زودی تحریم‌ها علیه ایران برداشته شود.
وی با بیان اینکه دامنه و تنوع خودروهای سایپا در حد قابل قبولی است، گفت: با خودروهای سایپا تا حدودی آشنا هستم و تنوع خودروهای آن نسبتاً بالا است و شامل خودروهای کلاس‌های مختلف است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.