تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 5408

محمدسیفی: لیگ ووشو بهترین مسابقه تدارکاتی بود/ هدفم طلای چهارم بازی‌های آسیایی است

محمدسیفی: لیگ ووشو بهترین مسابقه تدارکاتی بود/ هدفم طلای چهارم بازی‌های آسیایی است

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط امسال لیگ برتر ووشو و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد توضیح داد: خوشبختانه مسابقات شرایط خیلی خوبی داشت و من همین ابتدای صحبت‌هایم از آقای صدیقی ریاست فدراسیون تشکر می‌کنم که این رقابت‌ها را برگزار کرد. شخصا هیچ رشته‌ای را سراغ ندارم که در این مدت دو ساله

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط امسال لیگ برتر ووشو و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد توضیح داد: خوشبختانه مسابقات شرایط خیلی خوبی داشت و من همین ابتدای صحبت‌هایم از آقای صدیقی ریاست فدراسیون تشکر می‌کنم که این رقابت‌ها را برگزار کرد. شخصا هیچ رشته‌ای را سراغ ندارم که در این مدت دو ساله که کرونا همه چیز را مشکل کرد، به اندازه ووشو مسابقه برگزار کرده باشد.

او ادامه داد: از دکتر لشگری هم تشکر می‌کنم که تدارکات خوبی را برای تیم دانشگاه آزاد فراهم کرده بود. تیم ما دو سه مرحله اردوی خوب را داشت که نتیجه هم همین بازی‌های خوب بود و ما توانستیم برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا باز هم قصد شرکت در مسابقات ساندای آزاد کشوری را دارد؟ اظهار کرد: ان‌شاءالله اگر مشکلی پیش نیاید شرکت می‌کنم. دور قبل می‌خواستم در مسابقات WWF باشم اما متاسفانه تست کرونای من مثبت شد. تنها یک راه وجود دارد که در دور دوم باشم، آن هم حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور است. با استاد اوجاقی و استاد خودم مشورت می‌کنم تا اگر مشکلی نبود و اجازه دادند در مرحله دوم این مسابقات شرکت کنم.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی، درباره سطح فنی رقابت‌ها و ووشوکاران در لیگ امسال نیز گفت: واقعیت این است که وقتی تعطیلی هست همه ورزشکاران به آن شکل که در تمرینات تیم ملی یا تمرینات پیش از قهرمانی کشور بودند آماده نیستند، اما با اردوهایی که تیم دانشگاه برگزار کرد بچه‌های ما سطح خوبی داشتند و آماده بودیم.

او ادامه داد: از نظر من حضور در این مسابقات لیگ و شرکت در این رقابت‌ها، مثل آن است که چهار پنج ماه اردوی خوب در بهترین شرایط را برگزار کرده باشید. من فکر میکنم این مسابقات پیش از انتخابی‌ها و اردوهای تیم ملی، اتفاق بسیار خوبی بود.

محمدسیفی درباره برنامه خود برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ نیز گفت: همین اندازه بگویم که قطعا برای کسب چهارمین طلای خود عازم بازی‌های آسیایی می‌شوم.

او درباره ادامه فعالیتش در مسابقات MMA نیز گفت: من در مسابقات MMA هستم و یک مبارزه هم انجام داده‌ام. برای مبارزه دوم فعلا کرونا مشکل ساز شد اما به  زودی دومین مبارزه خودم را هم انجام خواهم داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.