تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 30660

اگر می‌توانید این ستاره NBA را متوقف کنید + ویدیو

اگر می‌توانید این ستاره NBA را متوقف کنید + ویدیو

به گزارش ایسنا، بامداد امروز دو تیم مدعی قهرمانی بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی‌سیکرز به مصاف هم رفتند که جوئل امبید، ستاره کامرونی لیگ بسکتبال NBA نمایشی فراتر از انتظارها داشت و با موفقیت ۸۰ درصدی روی اقدام‌های خود، ۵۲ امتیاز را تصاحب و ۱۳ ریباند و ۶ پاس را ثبت کرد تا تیمش این

به گزارش ایسنا، بامداد امروز دو تیم مدعی قهرمانی بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی‌سیکرز به مصاف هم رفتند که جوئل امبید، ستاره کامرونی لیگ بسکتبال NBA نمایشی فراتر از انتظارها داشت و با موفقیت ۸۰ درصدی روی اقدام‌های خود، ۵۲ امتیاز را تصاحب و ۱۳ ریباند و ۶ پاس را ثبت کرد تا تیمش این دیدار را با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۱ پیروز شود.
امبید که در کورس رقابت برای عنوان MVP (ارزشمندترین بازیکن) در فصل جاری است و در دو سال گذشته هم رقابت را به نیکولا یوکیچ واگذار کرده، با این نمایش خود در آستانه اعلام برترین‌های فصل عادی، شانس خود را افزایش داده است.
امسال هم نیکولا یوکیچ، جوئل امبید و یانیس آنته‌توکومپو در تلاش برای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل عادی هستند. در چهار سال گذشته یوکیچ و یانیس این جایزه را کسب کرده‌اند و بسیاری معتقدند امسال نوبت امبید است.
موفقیت امبید از آنجایی ارزشمند است که او با فیلدگل (پرتابهای منطقه‌ای) ۸۰ درصدی و ثبت ۲۰ پرتاب موفقیت‌آمیز روی ۲۵ پرتاب، بعد از ویلت چمبرلین به دومین بازیکن تاریخ NBA تبدیل شد که در یک بازی با فیلدگل ٨٠ درصدی به حداقل ٥٠ امتیاز و ١٠ ریباند می‌رسد.
امبید که از ستاره‌های NBA به شمار می‌رود، امیدوار است با حضور جیمز هاردن در فیلادلفیا به سال‌ها ناکامی خود در این تیم خاتمه دهد و بتواند جام قهرمانی را به این شهر بیاورد. فیلادلفیا در جدول کنفرانس شرق رتبه سوم را در اختیار دارد و تیم‌های میلواکی باکس و بوستون سلتیکس اول و دوم هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.