تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 49739

سرمربی سابق والیبال ایران روی نیمکت اوکراین

سرمربی سابق والیبال ایران روی نیمکت اوکراین

به گزارش ایسنا به نقل از سایت  والیبال ورلد نیوز، رائول لوزانو سرمربی سابق تیم‌های ملی لهستان، آلمان و ایران هدایت تیم ملی والیبال اوکراین را بر عهده گرفت. یوگیس کراستینس بعد از هفت سال حضور در تیم ملی والیبال اوکراین تصمیم به رفتن گرفت تا رائول لوزانو جانشین او شود.  کراستینس در سال ۲۰۱۶

به گزارش ایسنا به نقل از سایت  والیبال ورلد نیوز، رائول لوزانو سرمربی سابق تیم‌های ملی لهستان، آلمان و ایران هدایت تیم ملی والیبال اوکراین را بر عهده گرفت. یوگیس کراستینس بعد از هفت سال حضور در تیم ملی والیبال اوکراین تصمیم به رفتن گرفت تا رائول لوزانو جانشین او شود. 
کراستینس در سال ۲۰۱۶ هدایت تیم ملی اوکراین را برعهده گرفت و در این مدت طولانی، او به ترتیب در سال های ۲۰۱۷، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ در لیگ اروپا یک مدال طلا و دو نقره کسب کرد. آخرین عملکرد او و همچنین تیم ملی اوکراین، راهیابی به بازی های المپیک بود.  
در نهایت رائول لوزانو سرمربی جدید تیم ملی اوکراین شد. این آرژانتینی ۶۷ ساله در سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ هدایت تیم ملی لهستان را بر عهده داشت و با این تیم نایب قهرمان جهان شد و سپس در سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ تیم ملی آلمان را بر عهده داشت و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ نیز سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.