تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
کد خبر : 33622

اوکراین: ممکن است برای ضدحمله بعدی از تانک‌های «آبرامز» استفاده کنیم

اوکراین: ممکن است برای ضدحمله بعدی از تانک‌های «آبرامز» استفاده کنیم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «دیمیتری کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز پنجشنبه با بیان اینکه کی‌یف می‌تواند تانک‌های «آبرامز» وعده داده شده را از واشنگتن برای ضدحمله بعدی دریافت کند، خاطرنشان کرد که حمله فعلی نباید آخرین حمله تلقی شود. کولبا که با شبکه‌های تلویزیونی اوکراین گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «به اندازه‌ای

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «دیمیتری کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز پنجشنبه با بیان اینکه کی‌یف می‌تواند تانک‌های «آبرامز» وعده داده شده را از واشنگتن برای ضدحمله بعدی دریافت کند، خاطرنشان کرد که حمله فعلی نباید آخرین حمله تلقی شود.
کولبا که با شبکه‌های تلویزیونی اوکراین گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «به اندازه‌ای که لازم باشد ضدحمله در اوکراین انجام خواهد شد».
وی تصریح کرد: واشنگتن از هم اکنون خودروهای زرهی «برادلی» را به کی‌یف عرضه می کند و موضوع تصمیم گیری در مورد تامین تانک‌های «آبرامز» همچنان «محل بحث» است.
کولبا در پاسخ به سوالی در مورد امکان تحویل تانک های آبرامز به اوکراین برای استفاده در تهاجم فعلی، پاسخ داد: «امیدی وجود دارد».
به گزارش روسیا الیوم، وزیر امور خارجه اوکراین اعتراف کرد که برخی از کشورهای غربی بر کی‌یف فشار می آورند و انتظار نتایج غیر قابل توجهی از ضدحمله را دارند، زیرا موضع این کشورها در مورد حمایت ممکن است در آینده تغییر کند.
وی در خصوص مذاکراه اوکراین با روسیه در صورت فشار غرب به کی‌یف تأکید کرد، تنها در صورتی این اتفاق خواهد افتاد که روسیه همه نیروهای خود را از اراضی که اوکراین آنها را جزو مناطق خود می‌داند، خارج کند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.