تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 37561

اوکراین از مرگ شماری از نیروهایش در «حادثه بالگرد تهاجمی» خبر داد

اوکراین از مرگ شماری از نیروهایش در «حادثه بالگرد تهاجمی» خبر داد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از الجزیره، ارتش اوکراین روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای در پیام‌رسان تلگرام عنوان کرد: ۶ نفر از اعضای نیروهای مسلح اوکراین حین عملیات در منطقه تحت کنترل روسیه و حوالی شهر باخموت که شامل ۲ بالگرد می‌شد، کشته شدند. هیچ جزئیات دیگری درباره این حادثه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از الجزیره، ارتش اوکراین روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای در پیام‌رسان تلگرام عنوان کرد: ۶ نفر از اعضای نیروهای مسلح اوکراین حین عملیات در منطقه تحت کنترل روسیه و حوالی شهر باخموت که شامل ۲ بالگرد می‌شد، کشته شدند.
هیچ جزئیات دیگری درباره این حادثه مرگبار که شامل دو بالگرد تهاجمیMi-۸  بود، ارائه نشده است.
یک پایگاه خبری محلی موسوم به «اوکراینسکا پراودا» گزارش داد که این تلفات در نزدیکی کراماتورسک، شهری بزرگ در غرب باخموت واقع در منطقه دونتسک که از سال گذشته درگیری‌های زیادی در آنجا گزارش شده، رخ داده است.
این پایگاه خبری ضمن آنکه دلیل این حادثه را «شرایط نامعلومی» دانست، افزود: این دو بالگرد نامبرده شده «کاملا تخریب شدند» و اجساد این ۶ اوکراینی در ویرانه‌های این بالگردها رویت شده‌ است.
گفته شده است که تحقیقات پیرامون این حادثه در دست بررسی است اما تاکنون جزئیات دیگری منتشر نشده است.
علاوه بر این، شهردار مسکو اعلام کرد سامانه‌های پدافندی روسیه یک فروند پهپاد اوکراینی که به سمت پایتخت این کشور در حال حرکت بود را در منطقه مسکو منهدم کردند.
در ادامه حملات پهپادی اوکراین به روسیه، کی‌یف امروز (پنجشنبه) نیز تلاش کرد مسکو را هدف قرار دهد که به گفته شهردار پایتخت روسیه و همچنین وزارت دفاع این کشور، ناکام ماند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.