تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 41571

افزایش بیش از یک میلیون نفری اعضای جمعیت سازمان جوانان هلال احمر ایران

افزایش بیش از یک میلیون نفری اعضای جمعیت سازمان جوانان هلال احمر ایران

حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی المدنی شامگاه ۲۰ ابان ماه در جشن بزرگ هفتاد و ششمین سال تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ساری  با بیان اینکه مازندران مهد علم و دانش است، اظهار کرد: چرا که  مازندرانی هایی همچون حضرت آیت الله جوادی آملی و حسن زاده آملی علم را

حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی المدنی شامگاه ۲۰ ابان ماه در جشن بزرگ هفتاد و ششمین سال تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ساری  با بیان اینکه مازندران مهد علم و دانش است، اظهار کرد: چرا که  مازندرانی هایی همچون حضرت آیت الله جوادی آملی و حسن زاده آملی علم را متحول کردند و نه تنها افتخار مازندران بلکه افتخاری برای ایران و جهان هستند.

وی با اشاره به حمایت های رئیس، دبیرکل و نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر از برنامه‌های جوانان، افزود: افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه سازمان جوانان در سال جاری نمونه‌ای بارز از این حمایت‌هاست که وظیفه و ماموریت ما را در مسیر توسعه و ترویج گفتمان صلح و نوع دوستی بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.
این مسئول با قدردانی از حمایت‌های اداره کل اجتماعی استانداری مازندران به جمعیت هلال احمر استان، افزود: چرا که سازمان  جوانان هلال احمر استان تلاش می‌کند از اتفاقات ناگوار پیشگیری کند.

حجت‌الاسلام حسینی به عملکرد موثر حوزه جوانان هلال احمر مازندران پرداخت و یادآور شد: در ایام نوروز و  تابستان امسال در سواحل شاهد فعالیت موثر حوزه جوانان هلال احمر مازندران بودیم.
وی با اعلام اینکه یک میلیون و ۱۰۰ عضو جدید به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در سال جاری اضافه شده است، افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با دومیلیون و ۷۰۰ هزار نفر عضو فعال از بسیاری کشورهای جهان بیشتر جمعیت دارد و این مایه مباهات است که جوانان میهن اسلامی در فعالیت‌های بشردوستانه پیشتاز هستند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه جوانان پیشران توسعه و محور حرکت، نشاط و پویایی هستند، تصریح کرد: فرهنگ جوانان ما در کمک بی‌منت به همنوعان نیازمند تعریف می‌شود و این نگاه مبارک برگرفته از تعالیم دینی و اخلاقی ماست که ریشه در دین مبین اسلام دارد.
این مسئول با اشاره به جنایت رژیم سفاک صهیونیستی در غزه گفت: هم اینک ما با درخواست‌های مکرر تیم‌های سحر جهت اعزام به غزه و ارائه خدمات حمایت روانی به کودکان متاثر از این جنایت مواجه هستیم که این روحیه جوانان ما بسیار ارزشمند و تحسین برانگیز است.
قابل ذکر است، در پایان این مراسم از جوانان برتر جمعیت هلال احمر استان مازندران در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.