تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 32764

فرمانده انتظامی خوزستان معارفه شد

فرمانده انتظامی خوزستان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ‌ایران در اهواز برگزار شد. به گزارش ایسنا، این مراسم که امروز (۱۰ خردادماه) با حضور استاندار خوزستان، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور و فرماندهانی انتظامی شهرستان‌های

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ‌ایران در اهواز برگزار شد.
به گزارش ایسنا، این مراسم که امروز (۱۰ خردادماه) با حضور استاندار خوزستان، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور و فرماندهانی انتظامی شهرستان‌های خوزستان در ستاد فرماندهی استان برگزار شد، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی با حکم سردار رادان به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی جدید خوزستان معرفی و از زحمات سردار سیدمحمد صالحی تقدیر شد.
سردار میرفیضی پیش از این به مدت پنج سال مسئولیت فرماندهی انتظامی استان گلستان را بر عهده داشت و فرماندهی انتظامی استان‌های مازندران و قم نیز از دیگر سوابق وی است.

سردار سید محمد صالحی فرمانده پیشین انتظامی خوزستان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی و شورای تامین استان گفت: افتخار خدمت در لباس مقدس سربازی امام زمان در نظام ولایی، افتخاری بزرگ بود که از دهه ۶۰ نصیب من شد و در خدمت ۴۰ ساله جهت تامین آسایش هموطنان سعی و تلاش خود را به کار گرفتم.  
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر در حوزه انتظامی خوزستان، افزود: از جمله اقدامات انجام‌شده می‌توان به کشفیات در حوزه سلاح و مهمات غیرمجاز به تعداد ۱۱ هزار و ۱۷۸ قبضه سلاح غیرمجاز و ۳۲۹ هزار  و ۱۹۹  فشنگ اشاره کرد.
فرمانده سابق انتظامی خوزستان گفت: انهدام کامل باندهای قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۴ هزار و ۶۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، دستگیری ۲۷ هزار و ۱۶۰ نفر از قاچاقچیان و خرده‌فروشان و دستگیری سرکرده‌ها و متلاشی کردن باندهای سارقان مسلح و تلاش در جهت وحدت اقوام با توجه به تنوع اقوام در استان خوزستان از جمله اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر است.
صالحی ادامه داد: برقراری امنیت مرزهای چذابه و شلمچه برای تردد زوار اربعین حسینی بدون عیب و ایراد، در طول ایام اربعین ایجاد شد و ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تردد در سامانه‌های ما ثبت شد.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور عنوان کرد: در ماموریت چهار ماهه پس از فوت خانم امینی که همه می‌گفتند استان خوزستان، استان سفید است اما کسی نپرسید چرا؟ همدلی و هم‌افزایی با شورای تامین به ویژه نیروهای مسلح، حضور نیروهای مسلح در کف خیابان که پای کار بودند و ایستادند موجب شد که در بحث اغتشاتشات در خوزستان مشکل خاصی نداشته باشیم.
فرمانده پیشین انتظامی خوزستان گفت: از کمک و پشتیبانی مردم استان خوزستان به ویژه عشایر غیور عرب، لر، ترک، بهمئی، بهبهانی، شوشتری و دزفولی و همراهی استاندار و اعضای شورای تامین خوزستان تشکر می‌کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.