تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر : 24472

اولین و آخرین انگیزه شغلی در انسان

اولین و آخرین انگیزه شغلی در انسان

اولین انگیزه شغلی باید برآورده شدن نیازهای فیزیولوژیک و آخرین انگیزه‌ باید خودشکوفایی باشد. به یاد داشته باشید که با شکم گرسنه نمی‌توان به امنیت، عشق، احترام و ارزش و خودشکوفایی فکر کرد، از این نظریه نتیجه می‌گیریم که هر چقدر هم که به شغل خود علاقه داشته باشید، تا زمانی که حقوق و دستمزد

اولین انگیزه شغلی باید برآورده شدن نیازهای فیزیولوژیک و آخرین انگیزه‌ باید خودشکوفایی باشد. به یاد داشته باشید که با شکم گرسنه نمی‌توان به امنیت، عشق، احترام و ارزش و خودشکوفایی فکر کرد، از این نظریه نتیجه می‌گیریم که هر چقدر هم که به شغل خود علاقه داشته باشید، تا زمانی که حقوق و دستمزد کافی نداشته باشید، انگیزه تان کم است.

لوله پلی اتیلن پنج لایه

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لوله پلی اتیلن پنج لایه جایگزین لوله های روکار فلزی شده اند، یکی از انواع این لوله‌ ها، لوله پلی پلی‌ اتیلن مشبک پنج تک لایه است که در صنعت کاربرد گسترده‌ ای دارد در زمانهای قدیم استفاده از لوله‌ های آهنی بسیار زیان‌ آور بود.

عایق صدا تبریز

موادی که برای ساخت فوم آکوستیک استفاده می شود باید در بالاترین سطح خود قرار داشته باشد و در عایق صدا تبریز این موقعیت زمانی اتفاق می افتد که شخص بتواند مواد منسبی را برای تولید آن فراهم آورد. ماهیت و کاری که این فوم برای ما انجام می دهد جلو گیری از ورود صداهای مزاحم و حذف آنها می باشد که باعث می شود محیطی آرام تر را تجربه کنیم.

جهان گرانول

تمام ساختار جهان گرانول دیبا پی وی سی تحت عملیاتی کاملا مهندسی شده صورت می گیرد که شکلی شبیه به ساچمه دارد که به واسطه دستگاهی به نام اکسترودر به این شکل در می آید و دارای مزیتی همچون داشتن توانایی افزودنیهای لازم جهت یک تولید محاسبه شده در اکثر صنایع می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.