تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 38551

شکست غیرمنتظره محمدعلی گرایی از ژاپن+ ویدئو/ پیروزی میرزازاده،دادمرز و مهمدی

شکست غیرمنتظره محمدعلی گرایی از ژاپن+ ویدئو/ پیروزی میرزازاده،دادمرز و مهمدی

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدعلی گرایی در دور دوم وزن ۷۷ کیلوگرم با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب کوساکا از ژاپن شد تا در آستانه حذف از مسابقات جهانی قرار گیرد.  گرایی که آمادگی بدنی خوبی نداشت، در تایم نخست ۵ امتیاز از دست داد و

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدعلی گرایی در دور دوم وزن ۷۷ کیلوگرم با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب کوساکا از ژاپن شد تا در آستانه حذف از مسابقات جهانی قرار گیرد. 
گرایی که آمادگی بدنی خوبی نداشت، در تایم نخست ۵ امتیاز از دست داد و با اینکه در تایم دوم امتیاز گرفت اما در نهایت ۵-۵ بازنده شد. گرایی در پایان حتی نای بلند شدن از روی تشک را نداشت تا داور دست حریف را بالا ببرد. گرایی در دور اول ۲ بر صفر آدلت تیولیوبایف از روسیه را مغلوب کرده بود.
اما امین میرزازاده در دور دوم وزن ۱۳۰ کیلوگرم با نتیجه ۲ بر ۱ میخایلو ویشنویتسکی از اوکراین  را شکست داد. میرزازاده در دور نخست با یک خاک و ۴ بارانداز پیاپی سوغومونیان از برزیل را ۹ بر ۰ شکست داده بود.
همچنین در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی به مصاف برنده کواچویچ از صربستان رفت و مقتدرانه به برتری ۸ بر صفر رسید.
در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سابولس لوسونس از صربستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

این خبر تکمیل می‌شود…

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.