تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 41527

تبدیل رشد به ریزش بورس/ ارزش معاملات خرد همچنان پایین است

تبدیل رشد به ریزش بورس/ ارزش معاملات خرد همچنان پایین است

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس امروز در ابتدای معاملات وضعیت خوب و متعادلی داشت در پایان معاملات با ریزش ۱۶۳۷ واحدی کار خود را پایان داد. تعداد نمادهای مثبت بازار به شدت کاهش یافته و به ۲۳۰ نماد رسید در صورتی که در ابتدای معاملات امروز ۴۳۰ نماد مثبت بودند، نمادهای قرمز رنگ

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس امروز در ابتدای معاملات وضعیت خوب و متعادلی داشت در پایان معاملات با ریزش ۱۶۳۷ واحدی کار خود را پایان داد.
تعداد نمادهای مثبت بازار به شدت کاهش یافته و به ۲۳۰ نماد رسید در صورتی که در ابتدای معاملات امروز ۴۳۰ نماد مثبت بودند، نمادهای قرمز رنگ نیز با افزایش نسبت به صبح به ۳۴۶ نماد رسیدند.
ارزش معاملات خرد عدد ۴,۰۱۵ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۹% کاهش داشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، کاهش قابل توجهی نداشته است.
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، ورود نقدینگی حقیقی (خرید حقیقی از حقوقی) به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز برای دومین روز متوالی بازار شاهد خروج نقدینگی حقیقی به ارزش ۱۹۲ میلیارد تومان بوده است. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۳۸۸ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. صندوق‌های درآمد ثابت امروز نیز شاهد ۳۷۹ میلیارد تومان خروج نقدینگی بوده‌اند.
ارزش صف‌های خرید ۱۸۷ میلیارد تومان است که کاهش ۲۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.همچنین ارزش صف‌های فروش هم با کاهش ۷۱ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی همراه بوده و در محدوده ۲۸۰ میلیارد تومان قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.