تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 46145

اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، همزمان با سفر هیات دولت به استان هرمزگان؛ با حضور رضامراد صحرایی، فرماندار و مسئولان شهری نشست اقشار مختلف و نخبگان بندرلنگه با وزیر آموزش و پرورش در سالن همایش‌ فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، همزمان با سفر هیات دولت به استان هرمزگان؛ با حضور رضامراد صحرایی، فرماندار و مسئولان شهری نشست اقشار مختلف و نخبگان بندرلنگه با وزیر آموزش و پرورش در سالن همایش‌ فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی، انقلاب اسلامی را عامل عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران عنوان کرد و گفت: استقلال، آزادی و مردم‌سالاری در کشور، ما را در مسیر یک جهش بزرگ قرار داد.
وی گفت: برای رسیدن به قله تلاش بسیاری کرده‌ایم اما علیرغم همه مشکلات، امروز مصمم‌تر و امیدوارتر از همیشه هستیم.
وی با اشاره به اینکه کلید واژه اصلی دولت سیزدهم عدالت است، گفت: در اجرای عدالت این دولت با کسی تعارف ندارد و برای حل مسائل مردم اهتمام ویژه‌ای دارد و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است.
صحرایی گفت: امروز خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در ساخت آینده این سرزمین دارند، ساخت هنرستان‌های خیرساز یعنی ایجاد سدی در برابر بیکاری و پایانی بر آسیب‌های اجتماعی، چرا که این عزیزان به زندگی انسان‌های جامعه خود کمک کرده‌اند.
وی گفت: هر چند ما در تحول شتاب گرفته‌ایم، اما مشکلات ما یکساله ایجاد نشده است، لذا باید زمینه بروز مشکلات را مسدود کنیم و همزمان به رفع نواقص بپردازیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.