تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 6830

انتخابات سرنوشت ساز کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی/ عضویت ۳‌وزنه‌بردار در هیات اجرایی

انتخابات سرنوشت ساز کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی/ عضویت ۳‌وزنه‌بردار در هیات اجرایی

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی وزنه برداری در نظر دارد انتخابات کمیسیون ورزشکاران را در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان برگزار کند. پس از برگزاری انتخابات، سه عضو کمیسوین ورزشکاران در هیات اجرایی فدراسیون جهانی خواهند بود و این  سه نفر نیز در کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی با حق رای حضور دارند. قوانین مربوط به

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی وزنه برداری در نظر دارد انتخابات کمیسیون ورزشکاران را در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان برگزار کند.
پس از برگزاری انتخابات، سه عضو کمیسوین ورزشکاران در هیات اجرایی فدراسیون جهانی خواهند بود و این  سه نفر نیز در کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی با حق رای حضور دارند.

قوانین مربوط به برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران به تایید هیات اجرایی رسیده پس از تصویب در کمیسیون انتخابات به اطلاع فدراسیون‌های ملی می رسد.

ورزشکاران شرکت کننده در قهرمانی جهان، می توانند در این انتخابات شرکت کنند و رای بدهند.

باتوجه به اینکه ورزشکاران می توانند در هیات اجرایی عضو شوند بنابراین انتخابات کمیسیون بسیار مهم است. در انتخابات قبلی فدراسوین وزنه برداری الهام حسینی را در بخش زنان و حافظ قشقایی را در بخش مردان معرفی کرد که هیچ کدام موفق به کسب آرای لازم نشدند. اکنون باید دید ایران در این انتخابات با برنامه‌ریزی و تدابیر بهتر شرکت می کند یا قرار است این فرصت طلایی از دست برود؟

انتهای پیام    

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.