تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 15762

امیر خوش‌خبر: تیم ملی والیبال شکننده است/ سال سختی داریم

امیر خوش‌خبر: تیم ملی والیبال شکننده است/ سال سختی داریم

به گزارش ایسنا، امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در نشست خبری کادر فنی تیم ملی بیان کرد: سال بسیار سختی داریم و امید است همیشه رسانه به عنوان یاور تیم ملی کمک کند تا بتوانیم راه سختی را که با تیم متحول شده و  با کادر ایرانی داریم، به خوبی طی کنیم و برای

به گزارش ایسنا، امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در نشست خبری کادر فنی تیم ملی بیان کرد: سال بسیار سختی داریم و امید است همیشه رسانه به عنوان یاور تیم ملی کمک کند تا بتوانیم راه سختی را که با تیم متحول شده و  با کادر ایرانی داریم، به خوبی طی کنیم و برای کشور افتخارآفرینی کنیم.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: آرژاننتین قول ابتدایی به ما داده است. البته فرصتی از ما خواسته‌اند تا نهایی کنند. یک احتمال هم وجود دارد که بتوانیم در کانادا با تیم‌هایی مثل آلمان و تیم‌هایی که آنجا حضور دارند بازی تداراتی داشته باشیم. البته هنوز مشخص نیست.

او افزود: از آنجایی که بازی اول ما در لیگ ملت‌ها به میزبانی برزیل است، تصمیم آقای عطایی این بود که به کشورهای آن منطقه برویم و بازی دوستانه برگزار کنیم، به همین دلیل روی برزیل تمرکز کردیم که نشد، آمریکا، آرژانتین و کانادا هم باید بررسی شود.

سرپرست تیم ملی والیبال در پایان گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم همه کمک کنند تا تیم جوان و شکننده تیم ملی به موفقیت برسد. همه باید دست به دست هم بدهیم تا والیبال بتواند به مسیر خود ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.