تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 33907

امضای الکترونیک گروه های پزشکی باید با نظام پزشکی باشد

امضای الکترونیک گروه های پزشکی باید با نظام پزشکی باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی شهریاری روز سه شنبه در بیست و پنجمین کنگره اپتومتری که در سالن همایش ایران مال در حال برگزاری است، اظهار داشت: نظر وزارت بهداشت بر این بود که امضای الکترونیک گروه‌های پزشکی به نظام پزشکی داده نشود. وی تاکید کرد: در این کار باید اصولی لحاظ شود و به

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی شهریاری روز سه شنبه در بیست و پنجمین کنگره اپتومتری که در سالن همایش ایران مال در حال برگزاری است، اظهار داشت: نظر وزارت بهداشت بر این بود که امضای الکترونیک گروه‌های پزشکی به نظام پزشکی داده نشود.
وی تاکید کرد: در این کار باید اصولی لحاظ شود و به همین دلیل تنها جایی که می‌تواند این کار را انجام دهد، سازمان نظام پزشکی است.
شهریاری افزود: امضای الکترونیکی شامل همه کسانی که نسخه می‌نویسند، خواهد بود؛ به عبارتی امضای الکترونیکی فقط مخصوص پزشکان نیست و هر کسی که با بیمه‌ها قرارداد دارد و نسخه می‌نویسند، شامل می‌شود.
وی با اشاره که اینکه کار اپتومتریست ها کار حساس و دقیقی است، گفت: این موضوع برای افراد کمتر از ۱۵ سال از دقت بیشتری برخوردار است.
شهریاری ادامه داد: پزشکان چشم پزشک؛ بیماری این افراد را برطرف می‌کنند اما برای مراقبت‌های لازم باید تحویل اپتومتریست داده شود تا مراقبت‌های لازم صورت گیرد.
وی افزود: در حال حاضر تجهیزات و امکانات پیشرفته شده و این امکان وجود دارد که خدمات مناسبی به بیماران ارائه کرد.
بیست و پنجمین کنگره اپتومتری ایران از ۶ تا ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های ایران مال در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.