تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 44369

امدادرسانی به ۱۶۴۵ نفر در حوادث یک هفته گذشته

امدادرسانی به ۱۶۴۵ نفر در حوادث یک هفته گذشته

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی با اشاره به اقدامات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته و از ۲ تا ۹ دی‎ماه، گفت: در یک هفته گذشته، امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در انجام ۶۴۴ ماموریت امدادی در سراسر کشور

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی با اشاره به اقدامات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته و از ۲ تا ۹ دی‎ماه، گفت: در یک هفته گذشته، امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در انجام ۶۴۴ ماموریت امدادی در سراسر کشور حضور داشتند.
وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت به ۱۶۴۵ فرد حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران همچنین در یک هفته گذشته جان ۴۴۸ نفر را در حوادث مختلف جاده‌ای، طبیعی و … نجات دادند.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال ۲۸۲ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی خبر داد و گفت: در این بازه زمانی، ۳۰۶ نفر از مصدومان و مجروحان ناشی از حوادث، خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.
وی با اشاره به عملیات امدادگران در حوادث جاده‌ای نیز عنوان کرد:‌ امدادگران با استفاده از تجهیزات مخصوص نسبت به رهاسازی ۷۶ خودرو و نجات ۱۰۳ مصدوم حوادث ترافیکی نیز اقدام کردند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.