تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 47164

امام جمعه بوشهر: رهبری توصیه کرده‌اند که فاصله‌ای بین خبرگان و مردم نباشد

امام جمعه بوشهر: رهبری توصیه کرده‌اند که فاصله‌ای بین خبرگان و مردم نباشد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، آیت الله غلامعلیی صفایی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بوشهر با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه های ایران و با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین وظایف رو بر عهده دارد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، آیت الله غلامعلیی صفایی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بوشهر با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه های ایران و با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین وظایف رو بر عهده دارد و آن بررسی و تعیین و نصب رهبری است، طبق اصل ۱۰۷ قانون اساسی بررسی و کشف رهبری برعهده خبرگان رهبری است و این مهمترین بخش از منظومه حاکمیت اسلامی یعنی انتخاب رهبر است.
وی ادامه داد: بررسی شرایط رهبری نیز از وظایف مجلس خبرگان رهبری است، رهبری به مجلس خبرگان توصیه کرده که با ایجاد هیات های اندیشه ورز مسائل کلی نظام را رصد کرده، طرحی برای جبران ضعف ها و برای تقویت نقاط قوت نظام داشته باشند که مجلس خبرگان باید بیش از این در این بخش فعال باشد. رهبری توصیه کرده‌اند که خبرگان رهبری مردمی باشند و فاصله ای بین آنها و مردم نباشد. اگر این فاصله را علما پر نکنند، دشمنان آن را پر می کنند.
ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.