تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 50135

اعلام مهمترین برنامه‌های شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳

اعلام مهمترین برنامه‌های شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات ایران گفت:مهمترین برنامه دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ شناسایی خدمات پرکاربرد مردم و هوشمندسازی آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کیانخواه دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات ایران در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص مهمترین برنامه دبیر خانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ گفت: مهمترین برنامه دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ شناسایی خدمات پرکاربرد مردم و هوشمندسازی آن است.
وی افزود: دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در عین پیش‌برد محور هوشمندسازی و تحول در برنامه هفتم با همراهی دستگاه‌های اجرایی در تلاش است با مشارکت مردم این مساله مهم را به سرانجام برساند.
کیانخواه در ادامه گفت: دبیرخانه نگاشت نهادی دقیقی را برای سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، سازمان فناوری اطلاعات و دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر حداکثر سازی اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی تنظیم کند.
وی تصریح کرد: انسجام و یکپارچه بودن خدمات دولتی در هویت بصری، تجربه مطلوب کاربری با پیشرفت متوازن و اثربخش در نحوه برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت با مشارکت مردم تنظیم خواهد شد.
دبیر شورای اجرای فناوری اطلاعات گفت: از همه نخبگان، اساتید محترم و فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات درخواست همراهی داریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.