تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 44391

مردم ایران حامیان امام و رهبری در خط مقدم مبارزه با آمریکا هستند

مردم ایران حامیان امام و رهبری در خط مقدم مبارزه با آمریکا هستند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان سخنران مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالروز ۹ دی در میدان امام حسین تهران با گرامیداشت این روز  اظهار کرد: روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است. ۱۴ سال قبل طومار فتنه‌گران در چنین روزی بسته شد. وی با

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان سخنران مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالروز ۹ دی در میدان امام حسین تهران با گرامیداشت این روز  اظهار کرد: روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است. ۱۴ سال قبل طومار فتنه‌گران در چنین روزی بسته شد.
وی با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و با بیان این‌که «کسی که با اهل بیت(ع) پیوند دارد از هیچ چیز نمی‌ترسد» ادامه داد: حاصل طوفان الاقصی چیزی جز شهادت هزار نفر از مردم فلسطین و شکست  رژیم  نامشروع صهیونیستی نیست. اگر شهادت حاج قاسم در ۴ ساله پیش برای آمریکایی‌ها آرامش و حضور مستمر را در منطقه به دنبال داشت حتماً شهادت سید رضی نیز برای صهیونیست‌ها برکاتی خواهد داشت اما بدانند که انگشت بر دهان ناراحتی‌های فراوانی را هم خواهد چشید.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از نخستین روزهای خود آزادی ملت‌ها از دست استعمار و استکبار را با محوریت دین بنیان گذاشت و از همان روز مورد کینه دشمنان قرار گرفت. آنان یک لحظه هم از جنایت علیه انقلاب دست نکشیدند. ملت عظیم ایران با همه وجودش در مقابل شیطان بزرگ و سیاه‌کاری‌های غربی ایستادند و یک لحظه سکوت نکرد.
شهردار تهران مردم ایران را حامیان امام و رهبری و در خط مقدم مبارزه با آمریکا و کشورهای استکباری توصیف کرد و  یادآور شد: در این مکان جمع شده‌ایم تا مروری کنیم بر لیست جنایت‌های آمریکای جهانخوار. نمونه بارز آن کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بود. آمریکا مسیر خودش را با کودتا و ترور و جنگ ۸ ساله ادامه داد اما ناکامی بعد از ناکامی و شکست بعد از شکست قسمتش شد اما همچنان عبرت نگرفته است. آمریکا بعد از جنگ تحمیلی، جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت و جریان‌های انحرافی و باورهای غلط نسبت به دین و  مخدوش کردن نگاه اجتماعی امامین انقلاب را در دستور کار خود قرار داد. آمریکا از طریق برخی مسئولان داخلی جنگ قدرت در بدنه حاکمیت را به راه انداخت و در سال ۱۳۸۸ با قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر آن را به اوج رساند و هشت ماه کشور در آتش فتنه سوخت و ۴۰ میلیون رای مردم کم اثر شد. بعد از فتنه ۸۸ تحریم‌های گسترده‌تری توسط غربی‌ها علیه ایران به اجرا گذاشته شد. ادامه دارد…

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.