تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 46710

اعظمی: همه جریان‌های سیاسی مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند

اعظمی: همه جریان‌های سیاسی مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند

ذبیح الله اعظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانیه جمعی از اصلاح طلبان درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات و عبور نکردن از حق رای، بیان کرد: واقعیت این است که قهر کردن با صندوق رای درست نیست. صندوق رای گیری پایه دموکراسی است. رای دادن حق مردم است و این از برکاتی

ذبیح الله اعظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانیه جمعی از اصلاح طلبان درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات و عبور نکردن از حق رای، بیان کرد: واقعیت این است که قهر کردن با صندوق رای درست نیست. صندوق رای گیری پایه دموکراسی است. رای دادن حق مردم است و این از برکاتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم داده است. تا به امروز نیز هرجا مردم پای صندوق رای آمده و خودشان انتخاب کردند، هم فرد اصلح و خوب انتخاب شده و هم فرد منتخب در سرنوشت کشور موثر بوده است.
وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند هرچه مردم در انتخابات مشارکت بیشتری داشته باشند، فرد قوی‌تری انتخاب می‌شود و در نهایت مجلس قوی‌تری خواهیم داشت.
اعظمی بیانیه اخیر اصلاح طلبان درباره انتخابات را بیانیه خوبی دانست و گفت: باید مردم را به مشارکت بیشتر در انتخابات تشویق کرد. آمدن پای صندوق رای سبب می شود تا مشکلات حل شود. مردم با حضور در پای صندوق های رای می توانند افرادی را انتخاب کنند که بر روی معیشت آنان اثرگذار باشد.
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات علاوه بر تقویت بنیه داخلی کشور، سبب می شود تا دشمنان نظام و انقلاب نیز ناامید شده و بدانند که مردم پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند. بنده توصیه ام به همه احزاب و جریان ها این است که پای کار آمده و مردم را برای حضور در پای صندوق رای تشویق کنند. بدین ترتیب مشارکت افزایش پیدا خواهد کرد و افراد متخصص به مجلس راه خواهند یافت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.