تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 45074

پیروزی اورال اوفا با حضور عبادی‌پور/ درخشش سعادت در لیگ ترکیه

پیروزی اورال اوفا با حضور عبادی‌پور/ درخشش سعادت در لیگ ترکیه

به گزارش ایسنا، در هفته شانزدهم لیگ والیبال روسیه تیم والیبال اورال اوفا به مصاف تیم فاکل اورنگوی رفت که این رقابت با پیروزی سه بر دو اورال اوفا همراه بود. اورال اوفا در دو ست نخست این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۷ بر ۲۵ از حریفش پیش افتاد اما فاکل در

به گزارش ایسنا، در هفته شانزدهم لیگ والیبال روسیه تیم والیبال اورال اوفا به مصاف تیم فاکل اورنگوی رفت که این رقابت با پیروزی سه بر دو اورال اوفا همراه بود. اورال اوفا در دو ست نخست این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۷ بر ۲۵ از حریفش پیش افتاد اما فاکل در دو ست بعدی با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید تا تکلیف تیم برنده به ست پنجم این دیدار کشیده شود. در ست پنجم اورال اوفا توانست به پیروزی ۱۵ بر یازده برسد تا فاتح این رقابت شود.
میلاد عبادی‌پور، بازیکن ایرانی اورال‌ اوفا، در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و توانست ۱۳ امتیاز را کسب کند. بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه یازده امتیاز از حمله و دو امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن کسب کرد.
همچنین در هفته ۱۵ سوپرلیگ ترکیه تیم والیبال آلانیا به مصاف آک کوش رفت که این بازی با پیروزی سه بر دو آلانیا همراه بود. بردیا سعادت، بازیکن ایرانی آلانیا اسپور در این رقابت برای تیمش ۳۰ امتیاز کسب کرد. سعادت ۲۹ امتیاز از حمله و یک امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن به دست آورد.
به گزارش ایسنا، در لیگ والیبال رومانی هم تیم والیبال راپید بخارست با حضور امیر غفور موفق شد از سد اونیرا سه بر یک عبور کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.