تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 24786

تا کسب درآمد کنارتان می مانیم

<a>تا کسب درآمد کنارتان می مانیم</a>

یکی از دغدغه‌های همیشگی بسیاری از کارمندان، انتخاب شغل دوم مناسب است. با توجه به اوضاع اقتصادی جوامع و همین‌طور ایده‌ها و اهداف شخصی افراد، شغل دوم مناسب برای کارمندان یک ضرورت است در این زمینه ما کمکتان می کنیم. سیر جنگلی یکی از مفید ترین و پر خاصیت ترین گیاهان جنگلی، موسیر کوهی و

یکی از دغدغه‌های همیشگی بسیاری از کارمندان، انتخاب شغل دوم مناسب است. با توجه به اوضاع اقتصادی جوامع و همین‌طور ایده‌ها و اهداف شخصی افراد، شغل دوم مناسب برای کارمندان یک ضرورت است در این زمینه ما کمکتان می کنیم.

سیر جنگلی

یکی از مفید ترین و پر خاصیت ترین گیاهان جنگلی، موسیر کوهی و سیر جنگلی می باشد، که به صورت خشک شده و با طعم بعضا شیرین یافت می گردد. نام دیگر موسیر کوهی، موسیر ایرانی می باشد که دارای خواص بی شماری برای بدن و به خصوص پوست و مو می باشد، شکل ظاهری این گیاه بسیار زیبا می باشد و گل آن به رنگ ارغوانی است که برگهای بلند و دراز دارد، این گیاه یکی از گیاهان اصطلاحا دورگه به شمار می آید.

مغز تخمه کدو

از دیگر خواصی که مغز تخمه کدو دارد می ‌توان به پیشگیری کردن از سرطان پوست و همچنین درمان آن، درمان کردن مشکلات مثانه، پایین آوردن قند خون و کنترل آن در افرادی که مبتلا به دیابت هستند، کمک به برطرف ‌شدن کم ‌خونی در زنان باردار به دلیل وجود آهن فراوان، جلوگیری کردن از ریزش مو و بهبود رشد آن اشاره کرد.

قیمت سوهان یزدی

در تهیه سوهان یزدی انواع مغزها از جمله مغز بادام، پسته، فندق و غیره مورد استفاده هستند، بنابراین قیمت سوهان یزدی ممکن است کمی بالاتر رود همچنین فایده های زیادی برای بدن دارد به عنوان مثال انرژی زیادی را در بدن تولید می کند و آن دسته از افرادی که همیشه بی حال و کسل هستند و توانایی یا حوصله ی انجام کارها را ندارند و مدام کارهای شان را به وقت دیگر موکول می ‌کنند، می ‌توانند با استفاده از این محصول انرژی زیادی در بدن شان ایجاد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.