تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر : 4156

اعزام سه کشتی‌گیر قم به جام بین‌المللی ایوانوویچ صربستان

اعزام سه کشتی‌گیر قم به جام بین‌المللی ایوانوویچ صربستان

رسول منعم، مدیر کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد: در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران بعد از حضور در مسابقات المپیک توکیو دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را ویژه رقابت‌های ۲۰۲۱ قهرمانی جهان استارت زده، کشتی‌گیران مطرح استان قم نیز در اردوی این تیم حضور دارند. وی بیان کرد: سه

رسول منعم، مدیر کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد: در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران بعد از حضور در مسابقات المپیک توکیو دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را ویژه رقابت‌های ۲۰۲۱ قهرمانی جهان استارت زده، کشتی‌گیران مطرح استان قم نیز در اردوی این تیم حضور دارند.

وی بیان کرد: سه کشتی‌گیر از استان قم به نام‌های علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی و مهدی ابراهیمی هم اکنون عضو تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان هستند که در کنار دیگر نفرات حاضر در اردوی این تیم زیر نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی آماده اعزام به رقابت‌های جهانی می‌شوند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم اظهار کرد: با تصمیم فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی و با هدف افزایش آمادگی ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان، این تیم قرار است در آستانه مسابقات جهانی به رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در کشور صربستان اعزام شود، مسابقاتی که با حضور چهره‌های شاخص کشتی دنیا و با عنوان جام ایوانوویچ برگزار می‌شود.

منعم یادآور شد: به همین منظور اسامی نفرات اعزامی به جام ایوانوویچ صربستان اعلام شد که در بین آنها علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن ۸۷ کیلوگرم نماینده‌های استان قم هستند، مسابقاتی که روز سیزدهم شهریور ماه در کشور صربستان به انجام می‌رسد.

وی گفت: اعزام این تیم با حضور کشتی‌گیران اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم انجام می‌شود و در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدهادی شعبانی و پویا دادمرز، ۶۰ کیلوگرم امید آرامی، ۶۷ کیلوگرم علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی، ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان، ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد، ۸۷ کیلوگرم مهدی ابراهیمی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی‌اکبر یوسفی نماینده‌های ایران هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.