تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 47446

استیو کر پردرآمدرترین مربی تاریخ NBA شد

استیو کر پردرآمدرترین مربی تاریخ NBA شد

به گزارش ایسنا، «استیو کر» سرمربی مطرح تیم ملی بسکتبال آمریکا و تیم «گلدن استیت وریرز» که جنگجوها را به ۳ عنوان قهرمانی در لیگ NBA رسانده است، طبق قرارداد جدید خود با این باشگاه سالانه ۱۷.۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. قرارداد جدید استیو کر با گلدن استیت دو ساله است. عوامل باشگاه گلدن

به گزارش ایسنا، «استیو کر» سرمربی مطرح تیم ملی بسکتبال آمریکا و تیم «گلدن استیت وریرز» که جنگجوها را به ۳ عنوان قهرمانی در لیگ NBA رسانده است، طبق قرارداد جدید خود با این باشگاه سالانه ۱۷.۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. قرارداد جدید استیو کر با گلدن استیت دو ساله است.
عوامل باشگاه گلدن استیت اعلام کرده‌اند که این مربی ۵۸ ساله، با پیشنهاد قرارداد دو ساله به مبلغ ۳۵ میلیون دلار (مجموع دو سال) این باشگاه موافقت کرده و دو سال دیگر هدایت جنگجوها را بر عهده خواهد داشت. او با این مبلغ، پردرآمدترین مربی تاریخ NBA خواهد شد.
پیش از این «اریک اسپولسترا»، سرمربی تیم میامی هیت اخیرا قراردادی ۸ ساله را امضا کرده است که طبق آن، سالانه مبلغ ۱۵ میلیون دلار درآمد داشت، اما اکنون او دومین سرمربی پردرآمد در سال، بعد از استیو کر خواهد بود.
استیو کر در زمان بازی خود پنج بار (۳ بار با شیکاگو بولز و دو بار با سن‌آنتونیو اسپرز) عنوان قهرمانی NBA را به دست آورد و چهار بار هم در دوران سرمربیگری خود (۲۰۱۵، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۲۲) با تیم گلدن استیت وریز به عنوان قهرمانی در NBA دست یافته است. گلدن استیت در این فصل نیز با هدایت استیو کر، با ۲۸ پیروزی از ۵۴ بازی، در رده دهم جدول رده بندی کنفرانس غرب قرار دارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.