تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 38153

ارائه٢٢هزار خدمت توسط درمانگاه فقیهی شیراز به زائران اربعین

ارائه٢٢هزار خدمت توسط درمانگاه فقیهی شیراز به زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدنورالدین فرجی در خصوص این خبر بیان کرد: ایام اربعین امسال موفق شدیم که درمانگاه جهادی شهید دکتر فقیهی را در عمود یک هزار و ٢٣۴ طریق‌الحسین (ع) و درمانگاه مدینه الزائرین را در جاده کربلا، ایجاد کنیم. فرجی اضافه کرد: این درمانگاه‌ها با حضور پرسنل رده‌های مختلف، خدمات بهداشتی و

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدنورالدین فرجی در خصوص این خبر بیان کرد: ایام اربعین امسال موفق شدیم که درمانگاه جهادی شهید دکتر فقیهی را در عمود یک هزار و ٢٣۴ طریق‌الحسین (ع) و درمانگاه مدینه الزائرین را در جاده کربلا، ایجاد کنیم.
فرجی اضافه کرد: این درمانگاه‌ها با حضور پرسنل رده‌های مختلف، خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی را از روز هفتم تا چهاردهم شهریور، به زائران اربعین حسینی ارائه دادند.
او گفت: در این ایام تیمی ۲۵ نفره با حضور در موکب ۱۴ معصوم (ع) و هم‌چنین تیمی ۲۰ نفره با حضور در درمانگاه مدینه الزائرین، همراه با زائران حسینی بودند.
مسئول درمانگاه جهادی شهید فقیهی شیراز، گفت: در این ایام خدماتی شامل ویزیت پزشک عمومی و متخصص، سنجش فشار خون و قند خون، تزریق، سرم درمانی، توزیع داروهای سرپائی، نوار قلب و پانسمان به زائران ارائه شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.