تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 47128

رد درخواست اسطوره ۴۵ساله برای حضور در المپیک

رد درخواست اسطوره ۴۵ساله برای حضور در المپیک

به گزارش ایسنا، کمیته بین‌المللی المپیک به کمیته المپیک فیلیپین اعلام کرد که مانی پاکیائو نمی‌تواند در بازی‌های پاریس شرکت کند. این کمیته محدودیت سنی برای بوکسورها برای حضور در بازی‌های المپیک تعیین کرده است و بر این اساس بوکسورهای زیر ۴۰ سال مجاز به حضور در المپیک‌اند. فاکس‌نیوز در خبری نوشت: با توجه به اینکه

به گزارش ایسنا، کمیته بین‌المللی المپیک به کمیته المپیک فیلیپین اعلام کرد که مانی پاکیائو نمی‌تواند در بازی‌های پاریس شرکت کند. این کمیته محدودیت سنی برای بوکسورها برای حضور در بازی‌های المپیک تعیین کرده است و بر این اساس بوکسورهای زیر ۴۰ سال مجاز به حضور در المپیک‌اند.
فاکس‌نیوز در خبری نوشت: با توجه به اینکه پاکیائو اکنون ۴۵سال دارد، واجد شرایط حضور در المپیک نخواهد بود.
آبراهام تولنتینو، رئیس کمیته المپیک فیلیپین، با ناراحتی از این اتفاق در بیانیه‌ای گفت: حیف است که نماد بوکس محبوب ما به دلیل سنش رد صلاحیت شده قادر به حضور در المپیک نیست. بهتر بود همه در  مسابقات انتخابی حضور پیدا می‌کردند و هر بوکسوری که کسب سهمیه می‌کرد به المپیک راه می‌یافت.
پاکیائو که سال ۲۰۲۱ بازنشسته شد، سال گذشته گفت که دوران درخشان ۲۶ ساله او تنها یک چیز کم دارد و آن هم حضور در بازی‌های المپیک است: «از ابتدا می‌خواستم در المپیک باشم ولی هر بار اتفاقی رخ داد و مانع از حضورم در المپیک شد. آرزوی من کسب مدال طلا در المپیک است.»
اگر چه او در بازی‌های المپیک تابستانی حضور نخواهد داشت اما طرفداران این بوکسور می‌توانند مبارزه او و فلوید می‌ودر را که در ژاپن قطعی شده است، تماشا کنند. زمان این مبارزه بوکس هنوز اعلام نشده است. این دو قبلا نیز با هم روبه‌رو شده بودند. فلوید می‌ودر، بوکسور بدون شکست آمریکایی، در مبارزه قبل در لاس‌وگاس برنده شد. از این مسابقه می‌ودر ۱۸۰ میلیون دلار و پاکیائو ۱۲۰ میلیون دلار درآمد کسب کردند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.