تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 10703

ثریا آقایی عضو کمیسیون جهانی ورزشکاران بدمینتون نشد

ثریا آقایی عضو کمیسیون جهانی ورزشکاران بدمینتون نشد

به گزارش ایسنا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی بدمینتون برای سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ در جریان مسابقات جهانی اسپانیا برگزار شد و ۶ نفر برای این‌ پست انتخاب شدند. آیریس وانگ از ایالات متحده آمریکا، گارسیا پولی از اندونزی، کیم سویونگ از کره، پوسارلا ونکاتا سیندو هند، رابین تابلینگ از هلند و ژنگ سیوی از

به گزارش ایسنا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی بدمینتون برای سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ در جریان مسابقات جهانی اسپانیا برگزار شد و ۶ نفر برای این‌ پست انتخاب شدند.

آیریس وانگ از ایالات متحده آمریکا، گارسیا پولی از اندونزی، کیم سویونگ از کره، پوسارلا ونکاتا سیندو هند، رابین تابلینگ از هلند و ژنگ سیوی از چین انتخاب شدند. 

ثریا آقایی به عنوان اولین بدمینتون باز زن ایرانی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده بود نیز در این کمیسیون کاندیدا بود که رای نیاورد.

رییس کمیسیون ورزشکاران توسط اعضا جدید انتخاب خواهد شد و پس از بررسی‌های لازم طبق اساسنامه فدراسیون جهانی به عضویت شورا در می‌آید. 

در مجموع برای این انتخابات ۹ نامزد ثبت نام کرده بودند که ۵ نفر آن‌ها از آسیا بودند. از میان شش نفر انتخاب شده ۴ ورزشکار از آسیا و در مجموع چهار تن از آن‌ها از میان زنان ورزشکار هستند. فدراسیون بدمینتون آسیا نوشته است با انتخاب ۴ ورزشکار زن مشخص است که ما برابری جنسیتی در بدمینتون را ترویج می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.