تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 38441

ادامه اعتصاب کارگران تأسیسات گازی در استرالیا

ادامه اعتصاب کارگران تأسیسات گازی در استرالیا

‌به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، اتحادیه الاینس که نماینده کارگران فعال در تأسیسات گازی شرکت شورون به‌شمار می‌رود اعلام کرده که اعتصاب اعضای خود را برای یک روز دیگر تمدید کرده است. بر همین اساس هم اکنون کارگران سه تأسیسات بزرگ تولید ال ان جی در غرب استرالیا دست به اعتصاب زده

‌به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، اتحادیه الاینس که نماینده کارگران فعال در تأسیسات گازی شرکت شورون به‌شمار می‌رود اعلام کرده که اعتصاب اعضای خود را برای یک روز دیگر تمدید کرده است.
بر همین اساس هم اکنون کارگران سه تأسیسات بزرگ تولید ال ان جی در غرب استرالیا دست به اعتصاب زده و فعالیت این تأسیسات عملاً به حالت نیمه تعطیل درآمده است.
یکی از نمایندگان اتحادیه الاینس اعلام کرده که درباره تمدید اعتصاب کارگران در جلسه‌ای که هر روز دو بار برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری می‌شود.
کارگران دو تأسیسات گاز ویت استون و گورگون استرالیا که ۵ درصد کل ال ان جی جهان را تأمین می‌کنند از هفته پیش در اعتصاب قرار دارند.
شرکت شورون از دادگاه صنایع استرالیا خواسته تا دخالت کرده و اعتصاب کارگران را لغو کند. قرار است جلسه این دادگاه هفته آینده برگزار شود.
نگرانی‌ها نسبت به کاهش عرضه گاز به بازار جهانی از سوی استرالیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان گاز در جهان به خاطر این اعتصاب‌ها باعث شده تا قیمت گاز افزایش یابد. به عنوان مثال فقط در یک روز قیمت گاز در بازار اروپا ۱۲ درصد رشد کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.