تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 12681

رئیس کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی منصوب شد

رئیس کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، «محسن کاظمینی»، به عنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی با حفظ سمت منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است‎؛ با عنایت به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به منظور اداره کارگروه تنظیم بازار و برقراری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، «محسن کاظمینی»، به عنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی با حفظ سمت منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است‎؛ با عنایت به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به منظور اداره کارگروه تنظیم بازار و برقراری هماهنگی‌های لازم و موثر برای اجرای تصمیمات کارگروه و سایر امور محوله، با حفظ سمت به موجب این حکم به عنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری و تعامل با معاونین، مدیران، روسای سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها‏، گام‌های موثری برای تحقق اهداف دولت سیزدهم و برنامه‌های وزارت در خصوص تنظیم بازار کالاهای کشاورزی بردارید.

همچنین ساداتی‌نژاد در حکمی جداگانه، عباس عسگرزاده را به عنوان دبیر کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی با حفظ سمت منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است؛ انتظار می‌رود با همکاری و تعامل با رئیس کارگروه و تنظیم بازار کالاهای کشاورزی، معاونین، مدیران، روسای سازمان‌ها و موسسات و شرکت‌ها گام موثری بردارید.

منبع : مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.