تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 14685

آخرین خبر از حواشی پیوستن حدادی به شهرداری گرگان

آخرین خبر از حواشی پیوستن حدادی به شهرداری گرگان

آرش فولادیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی پیش آمده برای حضور حامد حدادی در تیم شهرداری گرگان و احتمال لغو پیوستن حدادی به این تیم توضیح داد: در حال حاضر باشگاه از خواسته خود کوتاه نیامده است و پیگیر موضوع هستیم اما اگر مصاحبه آقای نادر باقری را ببینید ایشان خودشان گفتند اشتباه کرده‌اند

آرش فولادیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی پیش آمده برای حضور حامد حدادی در تیم شهرداری گرگان و احتمال لغو پیوستن حدادی به این تیم توضیح داد: در حال حاضر باشگاه از خواسته خود کوتاه نیامده است و پیگیر موضوع هستیم اما اگر مصاحبه آقای نادر باقری را ببینید ایشان خودشان گفتند اشتباه کرده‌اند و برداشت اشتباهی از آیین نامه داشته‌اند. البته ما فکر می‌کنیم که طبق آیین‌نامه می‌شود آقای حدادی برای تیم شهرداری گرگان بازی کند و مشکلی وجود ندارد که باید موضوع را بررسی کرد.

او درباره دلیل غیر قانونی مطرح شدن قرارداد گرگانی‌ها با حدادی نیز توضیح داد: ما حامد حدادی را به عنوان سهمیه خارجی معرفی کردیم چون خود فدراسیون اعلام کرد که آقایان یخچالی و حدادی می‌توانند به عنوان سهمیه خارجی وارد لیگ ایران شوند. ما در زمان تعیین شده با بازیکن خارجی خود تسویه حساب کرده و در نظر داشتیم که از ۵ فروردین به بعد آقای حدادی را در ترکیب خود داشته باشیم که به همین دلیل، فکر نمی‌کنیم مشکلی وجودداشته باشد. آقای حدادی هم گفتند که بعد از پنج فروردین می‌توانند وارد ایران شوند که ما هم پس از صحبت با وکیل ایشان، او را به فدراسیون معرفی کردیم.

سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان توضیح داد: ما با وکیل آقای حدادی به گونه‌ای قرارداد بستیم که ایشان بعد از ۵ فروردین برای ما بازی کنند. تیم سیچوآن در حال حاضر شانس صعود به پلی‌آف لیگ چین را ندارد و در صورت عدم صعود سیچوآن به مرحله پلی‌آف،‌ آقای حدادی می‌توانند با تیم ما همکاری کنند. همین الآن در لیگ ما بازیکنان خارجی وجود دارند که با تیم‌های ایرانی قرارداد دارند، اما با تیم‌های خارجی دیگری هم قرارداد بسته‌اند تا ادامه فصل را آنجا سپری کنند! چگونه برای آن‌ها می‌شود و برای ما نمی‌شود؟

فولادیان با اشاره به شیطنت برخی تیم‌ها نیز توضیح داد: ما در قراردادی که به فدراسیون دادیم اعلام کردیم آقای حدادی پس از جدایی از سیچوآن برای ما بازی خواهد کرد و بازی‌های آقای حدادی در لیگ چین نیز ۵ فروردین تمام می‌شود. ایشان پس از آن می‌توانند قرارداد خود با باشگاه چینی را لغو و به ایران برگردند که قرارداد ما از آن زمان شروع شود. از نظر ما فدراسیون می‌توانست این موضوع را بهتر مدیریت کند و گویا برخی تیم‌ها دوست نداشتند این اتفاق بیافتد.

او در پاسخ به این سوال که در صورت عملی نشدن حضور حدادی در شهرداری گرگان، آیا این باشگاه بازیکن دیگری را مد نظر دارد؟ توضیح داد: ما یک بازیکن اهل لیتوانی را نیز مد نظر داریم که اگر حضور جناب آقای حدادی در شهرداری گرگان منتفی شود، از او استفاده خواهیم کرد. با این حال بار دیگر تاکید می‌کنیم که سیچوآن شانس صعود به پلی‌آف لیگ چین را ندارد و بازی‌های این تیم دوم یا سوم فروردین به پایان می‌رسد. آقای حدادی از آن به بعد می‌تواند در ترکیب شهرداری گرگان باشد و پیگیر حل این مشکل هستیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.